לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

להתבשם בסנו ז'וול


יומני היקר, הגיע זמן ניקיונות לפסח אני קובעת לי לוח זמנים קפדני, כל יום של החופשה יוקדש לחדר אחר בבית ועד לערב החג אני אתהדר בבית נוצץ מניקיון.

 

כמה אמא תהייה גאה בי ,נכון יומני היקר?!, כי בכל פסח, היא הייתה מוציאה לנו את הנשמה כדי לנקות, איזה כייף היה לקרצף את הבית במקום לשחק עם חברים.

הכי אהבתי היה להוציא את כל תכולת הבית לגינה, כדי שהניקיון בכלל יהיה יסודי.

 

ולכן הבטחתי לעצמי, שמייד עם פריצת החופשה אני יוצאת חמושה בדלי וסמרטוט ומסתערת על כל בדל של אבק.

אבל יומני היקר, את היום הראשון של החופשה ביליתי במיטה, ממש לא יצאתי מהפיג'מה

נו לא נורא, מגיע לי יום אחד של מנוחה הבטחתי לעצמי, שמחר בטוח אני מסתערת על הבית.

קצת לא נעים לי, יומני היקר, כי גם אתמול שמרתי בקפדנות על ה"לוק" הפיג'מתי ,אבל אתמול הייתה לי סיבה ממש טובה, הייתי עסוקה עם הקטנה שלי באתר מגניב שמלבישים בו בובות ועד שלא סיימנו להלביש את כל הבובות בכל האופציות פשוט לא יכולתי לעזוב.

 

היום יומני היקר, היום בכלל אסור להתחיל בניקיון, כי בצהריים אני מתוכננת להיפגש עם אישתי בתל-אביב, אז ביום כזה חל ממש איסור על ניקיונות

מחר, יומני היקר, מחר אני מבטיחה...לחפש תירוצים חדשים...

נכתב על ידי , 27/3/2007 09:51   בקטגוריות ערוץ החיים הטובים  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-1/4/2007 14:17



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)