לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007


כנגד שתי בנות מדהימות ואמא אחת בטטה דיברה התורה.....וקושיה אחת לפסח....

 

 

לפני כשבוע יצאנו מביה"ס, של קטינה שלי  לטיול משפחות לירושלים כולל ביקור בכותל

לא נגעתי..

אני – את יודעת אנחנו נהייה בכותל, את רוצה לתת לי פתק , שאשים לך?

בכורה – אין צורך אמא, הייתי השנה בכותל וכבר שמתי פתק

אני – את יודעת, שאת יכולה לשים עוד פתק, אין הגבלה...

בכורה – לא אין צורך, אני לא אוהבת להטריד יותר מדי את אלוהים.

 

אתמול בערב, אני שוכבת לי בלשכה שלי (חדר השינה) ושומעת את הקטנה שלי ממלמלת לעצמה שוב ושוב.....

לא נגעתי 2

היא – זין, זין, זין, זין....

אני – בתדהמה  מה את אומרת?

היא – אמא מה את בלחץ, אני פשוט מחפשת את הזין במחשב, מה את לא מחפשת לפעמים את הזין במחשב...

אמא שלה לעצמה... לא רק מחפשת, גם מוצאת, המון זיינים...

 

התעצלתי, התבטטתי, מרחתי את הזמן, אבל לבסוף גם ניקיתי והרי הממצאים:

א.      הצבע המקורי של התריסים שלי הוא לבן ולא חום כמו שחשבתי

ב.      הוילונות שלי נהפכו ללבנים אחרי הכביסה, אני מקווה שזה בסדר...

ג.       אם היינו נופלות לאי בודד , הבנות ואני, היינו יכולות להתקיים ברווחה רק ממה שמצאתי מתחת לספה בסלון.

ד.      ניקיון, זה דבר שצריך להחזיק מעמד לפחות חודש חודשיים...

 

 

קושייה, יש מצב שאני אבין למה לכולם מופיעה תמונה מדליקה בגרביטר ולי רק הג'י ההפוך המעפן הזה?

 

 

 

אני מקווה, שכולכם מסודרים בליל הסדר, הבנות ואני במקום שהכי מרגיש לנו משפחה, אצל אישתי אהובתי, שבאופן טבעי כבר כוללת אותנו במשפחה. (תודו שבחרתי לי משפחה לתפארת...)

 

 

   חג- שמח חברים שלי



 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/4/2007 11:59   בקטגוריות חגים וחגיגות  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-10/4/2007 22:40



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)