לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

אני רוצה להרים את קולי


לא הרמתי את קולי / מרטין נימלר  

 

 בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
ואז הם לקחו את היהודים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,
ואז הם לקחו את הקתולים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
ואז הם לקחו אותי,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני

 

80 אלף ניצולי שואה חיים מתחת לקו העוני

80 אלף !!!

ראיתי היום את התוכנית "מוסר תשלומים" והתביישתי.

התביישתי, שאני חיה במדינה שמאלצת את הניצולים לחוות שוב את השואה.

אולי אנחנו נרים את קולנו למענם

אולי מכאן, מהבית הזה, נרעים את קולנו, נאבק בשבילם

אולי....

 

 

השמש והרוח ניהלו ויכוח כדי להוכיח את עוצמתן.

אמרה הרוח:  " את רואה את הזקן ההוא עטוף בגלימתו? אני מתערבת איתך שאני אגרום לו

להוריד את הגלימה יותר מהר ממך".

הסתתרה השמש מאחורי ענן והרוח החלה לנשוב. מרגע לרגע עוצמתה גברה, עד שהפכה כמעט לציקלון.

ככל שהרוח גברה, כך התעטף הזקן יותר בגלימתו.

לבסוף, נרגעה הרוח והודתה בכישלונה. יצאה השמש וחייכה באדיבות אל הזקן.

חלפו מספר דקות עד שהזקן,נהנה מחמימותה, הוריד את גלימתו.

כך הוכיחה השמש כי עדינות ואהבה הן עוצמתיות יותר מכוח וכעס.

                                       אסופו-600 לפנה"ס                      

 

אולי נשכיל להבין שאנחנו בני האנוש רק עוברי אורח ובמקום לבזבז את זמננו הקצוב על שנאות ומלחמות נתחיל  ללמוד לאהוב

אולי....

ואולי נבין שלמילים יש כוח, יש אנרגיה שמשתחררת בעולם

אולי נשכיל לברוא מילים אוהבות ולא מילים דואבות

אולי....

 

אולי נשכיל לחיות כאדם לאדם אדם ולא כאדם לאדם זאב

אולי....

הלוואי

נכתב על ידי , 15/4/2007 22:23  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-18/4/2007 18:11



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)