לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

לא פורייה


בזמן האחרון הידלדלו לי מעיינות הכתיבה.

לא בא לי לכתוב, כמעט ולא נכנסת למחשב, אולי זה החום שמייבש כל חלקה טובה במוח שלי, אולי אני עסוקה כל הזמן בזוגיות שלי, בבנות ובכלבה שאוכלת  לנו את כל הבית ואולי יש גם גיל הבלות להשראה?

 

הפכתי להיות פאקצה מפונקת, כל רגע שאני לא במזגן, אני הופכת להיות מסוכנת לבריות.

החיים שלי ממש קשים לאחרונה, אני קמה כל בוקר בסביבות הצהריים (רחמנות ,אני יודעת)

מייד מדליקה את המזגן בסלון ונערכת להכין לבנות ולי ארוחת בוקר מהסרטים.

אחר-כך כשכרסי השמנמנה כבדה מארוחת הבוקר, אני צופה קצת בטלוויזיה וחושבת מה עושים לאן הולכים (כמובן רק פעילות מזגנית).

שלשום בערב ביליתי עם המאהבת שלי, בערב מדהים  של בישולים, שיחה וצחוק.

היום קבעתי עם אשתי ליום כייף בים, בחוף ים פרטי משלנו ,אח'כ נשב בדשא לאכול ארוחת ערב.

אז תהיו רחמנים עם התגובות שלכם, לא קל להיות בטטה 



 

 

 

נכתב על ידי , 1/8/2007 11:26   בקטגוריות ערוץ החיים הטובים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של who cares.. ב-5/8/2007 04:01



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)