לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

יש לי בלוג בנענע ואני לא אהסס להשתמש בו !


חשקה נפשה של אמי ,להלן "הפולניה הגדולה",  לקנות לעצמה וילונות אצל מיכל נגרין .

במסגרת "הסבר פניך לאמך לאחר ששמונה חודשים לא דיברת איתה," החלטתי אני, להלן "הפולניה הקטנה", לקחת את אמי מביתה הקט בפ"ת לעבר המפעל בבת-ים.

 

שמחות וטובות לבב הגענו למפעל המאוד קיטשי , "הפולניה הגדולה", ספקה כפיים בהתלהבות, בראותה וילון מעוטר במלאכים מצוייצים , "הפולניה הקטנה", השתדלה מאוד לעשות בעעעעעעע בחשאי, בלי שהפולניה הגדולה תחוש את שאט נפשה מן הדוגמה הבעעעעית בעליל.

הזמנו, שילמנו וסכום נכבד מאוד!!!! ויצאנו שלובות זרועות ובדילוגים מהפעל? (נראה לכם שפולניה גדולה יודעת לדלג בשמחה?  )

 

כעבור עשרה ימים הוילון היה מוכן, שוב נסעתי לקחת את אמי ונסענו בחדווה לבת-ים לקחת את היצירה היקרה, שם במפעל שידלתי אותה לפתוח לבדוק האם היא קיבלה בדיוק את אשר הזמינה, אבל נעניתי בביטול, שזאת חברה רצינית, לא צריך לפתוח, הכל בסדר.

מכיוון שתפקדתי בעיקר כנהגת, בלמתי את פי הגדול ושוב יצאנו בדילוגים.

ברור לכם, שכאשר "ביג ורשה" פתחה את היצירה המלבבת,  היא לא קיבלה בדיוק את מה שחשקה נפשה.

כך מצאה את עצמה "פולניה קטנה", מתזזת בחינניות בין פ"ת לבת-ים.

להביא, להחזיר, לתקן, לנזוף

הגיע היום, הוילון נתלה כאחר כבוד בסלונה המתוקתק של "הפולניה הגדולה"

מודה שכמעט והחסרתי פעימה וכשראיתי שהכל תקין ברחתי כל עוד רוחי בי....

 

אתמול טלפון מאמי, שוב הוילון לא בסדר, הוא כל הזמן מתרומם, חסרה לו משקולת

עכשיו כבר הייתי ממש עצבנית, באתי לקחת את המתרוממם הדפוק, דחפתי אותו למכונית ונשבעתי, שכף רגלי לא תדרוך יותר במפעל המשוקץ בבת-ים.



 

היום התקשרתי למפעל ובקשתי לדבר עם המנכ'ל, דרשתי, כן דרשתי ששליח יבוא לאסוף את הוילון מביתי, יתקן ויחזיר.

לא אלאה אתכם בהתחמקויות, עד ששלפתי את המשפט הבא: "יש לי בלוג בנענע, יש לי כ-1500 כניסות בחודש, אני מלונקקת בגוגל, אם אני אפרסם פוסט על הטרטורים שהמפעל שלכם מעביר אותנו, כל פעם שמישהו ילחץ על מיכל נגרין בגוגל, הוא גם יגיע לפוסט שלי, קינחתי במשפט המחץ...

אתה בטוח, שהמפעל שלכם רוצה סוג כזה של פרסומת?"

 

"בדומיית עלי שלכת..." אני עוד אחזור אליך, ענה המשנה לקישטיות.

אחרי חצי שעה, קיבלתי טלפון מהוד רוממותו המנכ"ל עצמו, בירבר, התנצל, ושלח לי שליח לקחת את הוילון.

 

אז., תודה לישרא שהביאתני עד הלום .

שש שנים האתר הזה קיים, אני רק שנה  וקצת חלק ממנו.

אין לי תובנות מרחיקות לכת, רק שאני אוהבת את המקום הזה.

אוהבת מאוד לכתוב,

אוהבת לקבל  מכם תגובות,

אוהבת מאוד  לקרוא אתכם,

אוהבת לראות כמה אתם שונים, מגוונים ומדהימים,

אוהבת לגלות אנשים חדשים,

אוהבת להכיר אנשים איכותיים ומדהימים,

אני אוהבת את ישראבלוג שלי !

מזל-טוב

 

 

נכתב על ידי , 26/8/2007 12:33   בקטגוריות פרוייקטים ישראבלוגים  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-21/10/2007 15:23



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)