לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אֲנִי


 

אני יפה, חכמה ונחשקת,

     כשאני מביטה בי

       דרך העיניים

           שלו.

 

 

 

      נדבקתי במשולשים שלו 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2007 13:36   בקטגוריות אהבה ויחסים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-2/3/2007 13:21
 



מזל שזו לא מערכת יחסים - פרק ב'


יש משהו כובש בלראות גבר ישן.

יש משהו, שאותי כובש, כשאני רואה אותו ישן.

יש משהו חשוף, פגיע, שמוצא מסילות ללבי, כשאני רואה אותו

באותם הרגעים, שהוא  מתמסר לשינה, עוד ממלמל משהו לא ברור

מתקרב, מחפש אותי כמתוך אינסטינקט ,מושיט יד  אוסף אותי  אליו ומתערסל בתוכי.

והלב שלי ....פשוט נמעך בקרבי.

 

נכתב על ידי , 2/11/2006 13:14   בקטגוריות אהבה ויחסים  
138 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-11/11/2006 10:33
 



אולי לא היו הדברים מעולם


בתחילת דרכי בהוראה, עבדתי בחטיבת ביניים בפ"ת והתחברתי עם שלוש מורות, שהפכו לחברות מאוד טובות שלי.

ארבע נשים כל-כך שונות אחת מהשנייה, גם בגילאים, אני הייתי הצעירה מכולן

ובכל זאת, נוצר חיבור יפה.

יחד עבדנו ,בילינו ואפילו נסעתי עם אחת מהן לפאריז .

כשעברתי לגור ולעבוד באילת, הן ליוו אותי כמו אמהות דאוגות וגם שם למרות המרחק, הצלחנו לשמר את החברות.

ברבות הימים התחתנתי , עזבתי את אילת ושבתי למרכז, אבל דווקא אז החלו הקשרים להתרופף, אולי משום ששקעתי כליל בחוויית האמהות, הזוגיות

אולי משום שהי"ד היה מאוד לא סוציאלי לחברים שלי, בכל מקרה, הקשרים התרופפו, עד שינתקו כליל.

מדי פעם בפעם, הן חלפו במחשבותיי, חשתי געגוע, אך לא עשיתי מעשה.

לעיתים רחוקות  דברנו בטלפון, מלמלנו צריך להיפגש, אבל זה היה סתמי כמו לומר, "תקפצו לבקר"....

כשהתגרשתי, אני הייתי מאוד לא סוציאלית ולכן לא חידשתי את הקשרים.

 

מאז, חלפו כ 14 שנים בערך, לפני כשבועיים חלפתי ליד ביתה של אחת מהן והרגשתי משהו צובט לי בלב, החלטתי לעשות מעשה.

התחלתי לחפש את מספרי הטלפונים שלהן, התקשרתי לאחת מהן, דברתי עם הבעל, שלמרבה הפלא זכר אותי וחייגתי.

אמרתי לה בואי נפגש, כולנו יחד, החברה הייתה מופתעת ושאלה למה דווקא עכשיו, עניתי לה את התשובה הכי חכמה שיש...ככה...

 

תוך שלושה ימים נפגשנו בבית קפה כפרי , הגעתי ראשונה, ישבתי עם פרפרים בבטן וחשבתי מה יהיה, אולי לא תהייה תקשורת כמו בעבר, אולי זה יהיה מלאכותי ואולי ואולי.

הן הגיעו, התחבקנו, בדקנו זו את זו.  עשינו בקרת נזקים לגיל, לקמטים שהתווספו, לקילוגרמים  שנדבקו .

לרגע לא הייתה מבוכה, השיחה זרמה בקפיצות לעבר ולהווה, הרבה צחוק, אבל הכי הפתיעה אותי הנינוחות שלנו יחד, הרגשתי כאילו שנפגשנו רק מלפני שבוע.

חיים שלמים עברתי בלעדיהן, תהפוכות שלמות וברגע אחד של מפגש, כאילו לא היה נתק מעולם.

אפילו כשהזמנו לאכול, חלקנו את המאכלים בדיוק כמו פעם.

החמיא לי מאוד, שהן אמרו, שבכלל לא השתנתי ,פלוס שריטות חדשות כמובן.

סיימנו את הביחד בידיעה ברורה, שהפעם אנחנו לא נוותר אחת על השנייה.

 

המפגש הזה הותיר אותי פשוט מלאה, לא יכולה לפרוט למילים אפילו במה.

בדרכי חזרה הביתה חשבתי, שאיך לפעמים אנחנו מוותרים בקלות, על חברויות ודברים שחשובים לנו ואח"כ המרחק מרתיע אותנו מלחדש קשרים.

 

 

ובעיקר, חשבתי על כל אותן שנים, שהייתי כה זקוקה להן, אך בחרתי לסגור את עצמי, כי חייתי בכאב גדול, אולי חיכיתי שאתנקה, אולי טעיתי, שלא חלקתי איתן גם את הכאב, כי למה יש חברים

ולמה  הסתגרתי בפני העולם, כשהייתי כאובה, לא אפשרתי, כמעט לאף אחד להתקרב לפצעים, העדפתי להתמודד לבד.

ואולי גם אני, עברתי כברת דרך ארוכה והיום אני כבר לא מפחדת, להיות אני.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2006 13:23   בקטגוריות אהבה ויחסים  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-3/11/2006 09:52
 




דפים:  
31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)