לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כיפור שמח


הגעתי לכיפור עם הלשון בחוץ, אחרי לילה  לבן של מסיבת פיג'מות לקטנה  ותקרית עין של אישתי האהובה....

שנה שעברה יום כיפור נפל בדיוק היום הולדתי, השנה החלטתי לצום,זה בטח לא יזיק לשומנים שלי...

.

עוד טלפונים אחרונים ל"חתימה טובה" והתמסרתי כליל לאווירת הדומיה שעטפה את הארץ.

כיביתי את המחשב, את הטלוויזיה, את הטלפונים ונכנסתי עם ספר טוב למיטה.כיפור בשבילי הוא גם מדד לגדילה של הבנות, היו שנים שרצתי אחריהן עם האופניים, היום, השבח לאלה, הן גדולות והולכות לבד.

יש משהו בשקט הזה, בהתנתקות שלי מכל הגירויים החיצוניים של העולם, שעושה לי טוב.

האנרגניה שלי מוקדשת כלפי פנים לעצמי ולבנות נטו.

 

הקטנה חזרה מה"סובו חולון והקיפוה "  והחליטה, שצום של שלוש שעות זה מספיק לה, הגדולה ואני המשכנו

ישבנו לנו יחד, פטפנו, צחקנו,צבענו, יצרנו, שיגענו את הכלבה.

 

ביום למחרת התנהלה אותה הנינוחות, בניגוד לתחזיות שלי, היה לי קל לצום, פרט לצמא ולפינטוז על נס-קפה, לא התייסרתי במיוחד

כמעט והצטערתי, שהסתיים הכיפור ושוב התחיל מבול הטלפונים והחוץ שוב פלש לי לבית.

 

נכתב על ידי , 23/9/2007 19:23   בקטגוריות חגים וחגיגות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה מהבית ב-1/10/2007 23:22
 



חשבון נפש


אתמול הפקרתי שמירה והפולניה זלגה לי לנשמה.

קיטרתי, בכיתי, הרבה בכיתי, כי אצלי כשהסכר נפרץ, שום הולנדי מחורבן לא יצליח לעצור עם האצבע.

יש משהו באוויר של ראש-השנה, שעושה לי את זה.

ריחות של גוייבה, הטעם של הרימון, ערימות המזון על-גבי העגלות בסופר, "איפה אתם בחג?" מחדדים אצלי את תחושת היתמות.

זה לא משהו רציונאלי, זה חוסר שאני חיה איתו בשלום במהלך השנה, אבל יש רגעים שאני כל-כך חסרה...

 

אחר-כך נפגשתי עם אישתי האהובה,כמובן שמהרגע שנכנסתי לאוטו שלה, לא הפסקתי לבכות והיא פשוט היא, בלי הרבה מילים , רק בעצם הנוכחות שלה בחיים שלי, הצליחה לעצור לי את הדמעות.

בדרך הביתה, חשבתי קצת על מה שעברתי השנה, על כל האנשים הנפלאים שנכנסו לחיי.

על המזל הגדול שיש לי, כי יש לי שתי בנות מדהימות, שיכולות להוציא אותי מדעתי, אבל ברגעי האמת, הן כאן אחת למען השניה ולמעני, כמו משפחה אמיתית.

 

ויש שם שם למעלה אלוהימה, שדואגת לי בדברים הכי חשובים בחיים

ואני חיה, אני לא מתקיימת, אני חיה בתוך החיים, בתאווה גדולה, למרות כל הקשיים.

הרבה אנשים חדשים נכנסו לחיי, חברות מדהימות, רק אתמול בבוקר נפגשתי עם חברה חדשה מהקבוצה שלנו באתגרים, ישבנו בבית-קפה בעיניים נוצצות, כי יש קסם רב ממפגש בין שני אנשים.

ואני אישה מבורכת ובמקום לבכות אני צריכה להודות על-כל מה שיש לי.

כל הדרך שעברתי חישלה אותי, אבל לא עשתה אותי קשוחה.

כל מאמץ שאני משקיעה בקשר לבנות, משתלם בסופו של יום.

ואם יש לי לפחות שני אנשים בעולם, שאני יכולה להתקשר אליהם ו4 בבוקר והם יתייצבו לצדי ללא עוררין - דיינו.

 

אז, שתהייה לכולנו שנה טובה

מלאה באתגרים מספקים,

בצחוק, בשמחה, בבריאות ובאהבה

 

אוהבת

מוקה



 

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2007 09:15   בקטגוריות חגים וחגיגות  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-17/9/2007 22:16
 




כנגד שתי בנות מדהימות ואמא אחת בטטה דיברה התורה.....וקושיה אחת לפסח....

 

 

לפני כשבוע יצאנו מביה"ס, של קטינה שלי  לטיול משפחות לירושלים כולל ביקור בכותל

לא נגעתי..

אני – את יודעת אנחנו נהייה בכותל, את רוצה לתת לי פתק , שאשים לך?

בכורה – אין צורך אמא, הייתי השנה בכותל וכבר שמתי פתק

אני – את יודעת, שאת יכולה לשים עוד פתק, אין הגבלה...

בכורה – לא אין צורך, אני לא אוהבת להטריד יותר מדי את אלוהים.

 

אתמול בערב, אני שוכבת לי בלשכה שלי (חדר השינה) ושומעת את הקטנה שלי ממלמלת לעצמה שוב ושוב.....

לא נגעתי 2

היא – זין, זין, זין, זין....

אני – בתדהמה  מה את אומרת?

היא – אמא מה את בלחץ, אני פשוט מחפשת את הזין במחשב, מה את לא מחפשת לפעמים את הזין במחשב...

אמא שלה לעצמה... לא רק מחפשת, גם מוצאת, המון זיינים...

 

התעצלתי, התבטטתי, מרחתי את הזמן, אבל לבסוף גם ניקיתי והרי הממצאים:

א.      הצבע המקורי של התריסים שלי הוא לבן ולא חום כמו שחשבתי

ב.      הוילונות שלי נהפכו ללבנים אחרי הכביסה, אני מקווה שזה בסדר...

ג.       אם היינו נופלות לאי בודד , הבנות ואני, היינו יכולות להתקיים ברווחה רק ממה שמצאתי מתחת לספה בסלון.

ד.      ניקיון, זה דבר שצריך להחזיק מעמד לפחות חודש חודשיים...

 

 

קושייה, יש מצב שאני אבין למה לכולם מופיעה תמונה מדליקה בגרביטר ולי רק הג'י ההפוך המעפן הזה?

 

 

 

אני מקווה, שכולכם מסודרים בליל הסדר, הבנות ואני במקום שהכי מרגיש לנו משפחה, אצל אישתי אהובתי, שבאופן טבעי כבר כוללת אותנו במשפחה. (תודו שבחרתי לי משפחה לתפארת...)

 

 

   חג- שמח חברים שלי



 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/4/2007 11:59   בקטגוריות חגים וחגיגות  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-10/4/2007 22:40
 



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)