לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

אולי לא היו הדברים מעולם


בתחילת דרכי בהוראה, עבדתי בחטיבת ביניים בפ"ת והתחברתי עם שלוש מורות, שהפכו לחברות מאוד טובות שלי.

ארבע נשים כל-כך שונות אחת מהשנייה, גם בגילאים, אני הייתי הצעירה מכולן

ובכל זאת, נוצר חיבור יפה.

יחד עבדנו ,בילינו ואפילו נסעתי עם אחת מהן לפאריז .

כשעברתי לגור ולעבוד באילת, הן ליוו אותי כמו אמהות דאוגות וגם שם למרות המרחק, הצלחנו לשמר את החברות.

ברבות הימים התחתנתי , עזבתי את אילת ושבתי למרכז, אבל דווקא אז החלו הקשרים להתרופף, אולי משום ששקעתי כליל בחוויית האמהות, הזוגיות

אולי משום שהי"ד היה מאוד לא סוציאלי לחברים שלי, בכל מקרה, הקשרים התרופפו, עד שינתקו כליל.

מדי פעם בפעם, הן חלפו במחשבותיי, חשתי געגוע, אך לא עשיתי מעשה.

לעיתים רחוקות  דברנו בטלפון, מלמלנו צריך להיפגש, אבל זה היה סתמי כמו לומר, "תקפצו לבקר"....

כשהתגרשתי, אני הייתי מאוד לא סוציאלית ולכן לא חידשתי את הקשרים.

 

מאז, חלפו כ 14 שנים בערך, לפני כשבועיים חלפתי ליד ביתה של אחת מהן והרגשתי משהו צובט לי בלב, החלטתי לעשות מעשה.

התחלתי לחפש את מספרי הטלפונים שלהן, התקשרתי לאחת מהן, דברתי עם הבעל, שלמרבה הפלא זכר אותי וחייגתי.

אמרתי לה בואי נפגש, כולנו יחד, החברה הייתה מופתעת ושאלה למה דווקא עכשיו, עניתי לה את התשובה הכי חכמה שיש...ככה...

 

תוך שלושה ימים נפגשנו בבית קפה כפרי , הגעתי ראשונה, ישבתי עם פרפרים בבטן וחשבתי מה יהיה, אולי לא תהייה תקשורת כמו בעבר, אולי זה יהיה מלאכותי ואולי ואולי.

הן הגיעו, התחבקנו, בדקנו זו את זו.  עשינו בקרת נזקים לגיל, לקמטים שהתווספו, לקילוגרמים  שנדבקו .

לרגע לא הייתה מבוכה, השיחה זרמה בקפיצות לעבר ולהווה, הרבה צחוק, אבל הכי הפתיעה אותי הנינוחות שלנו יחד, הרגשתי כאילו שנפגשנו רק מלפני שבוע.

חיים שלמים עברתי בלעדיהן, תהפוכות שלמות וברגע אחד של מפגש, כאילו לא היה נתק מעולם.

אפילו כשהזמנו לאכול, חלקנו את המאכלים בדיוק כמו פעם.

החמיא לי מאוד, שהן אמרו, שבכלל לא השתנתי ,פלוס שריטות חדשות כמובן.

סיימנו את הביחד בידיעה ברורה, שהפעם אנחנו לא נוותר אחת על השנייה.

 

המפגש הזה הותיר אותי פשוט מלאה, לא יכולה לפרוט למילים אפילו במה.

בדרכי חזרה הביתה חשבתי, שאיך לפעמים אנחנו מוותרים בקלות, על חברויות ודברים שחשובים לנו ואח"כ המרחק מרתיע אותנו מלחדש קשרים.

 

 

ובעיקר, חשבתי על כל אותן שנים, שהייתי כה זקוקה להן, אך בחרתי לסגור את עצמי, כי חייתי בכאב גדול, אולי חיכיתי שאתנקה, אולי טעיתי, שלא חלקתי איתן גם את הכאב, כי למה יש חברים

ולמה  הסתגרתי בפני העולם, כשהייתי כאובה, לא אפשרתי, כמעט לאף אחד להתקרב לפצעים, העדפתי להתמודד לבד.

ואולי גם אני, עברתי כברת דרך ארוכה והיום אני כבר לא מפחדת, להיות אני.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2006 13:23   בקטגוריות אהבה ויחסים  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-3/11/2006 09:52
 



מזל שזו לא מערכת יחסים....


הכרתי אותו במפגש בין שתי קבוצות חברים, ה"מנהיגים" שלנו החליטו שעלינו להתערבב, אולי כדי ליצור קבוצה גדולה יותר.

אני הגעתי  למקום ההוא על-יד האגם ומייד קלטתי אותו עומד. זוכרת שאמרתי לחברים שעמדו לידי, "זה מוצא חן לי" ומייד שעטתי קדימה כדי להתערבב איתו ,כמצוות חכמי השבט.

החלפנו כמה מילים, רקדנו קצת , צחקנו  וסיימנו את הערב יחד.

אח"כ נודע לי, שגם הוא סימן אותי, בתחילת הערב.

 

כמה מאצלכם הרימו גבה, איך ה"תפוזינה" כדבריכם, חטפה לכם את הכי נחשק בחבורה, אבל שטויות, הם סיננו מתחת לשפם, (תעשו שפם ושחי ,מגעילות) זאת לא תהייה מערכת יחסים

סתם סטוץ.

 

למחרת לקחתי אותו לפיקניק עם החברים שלי, שם מייד מישהו קפץ להזהיר  אותי מפניו, הוא הרי טורף, צייד, אף פעם לא מתעכב יותר מיום-יומיים- את תתרסקי – הזהיר אותי.

 

אבל זאת ממש לא מערכת יחסים, כי מאז אנחנו רק מדברים כמה פעמים ביום, בכל אמצעי התקשורת שיש, נפגשים, חוגגים יחד שבתות וחגים, אבל תרגיעו, כי זאת ממש לא מערכת יחסים.

 

והוא מוסיף לקבל ריקושטים מהחברים שלו, שנורא מפרגנים לו ואומרים לו, "תצא מזה, זה לא מתאים לך להיות קשור למישהי אחת", תרגיעו חברים, כי זאת לא מערכת יחסים, אנחנו רק צוחקים יחד, משתפים זה את זו בכל מה שקורה לנו, מתייעצים, מזדיינים כמו ארנבים, אבל ראבק, תרגיעו, זאת ממש לא מערכת יחסים.

 

ויש לנו לילות קסומים, בהם  אנו ערים עד השעות הקטנות של הלילה, מדברים,

אוכלים, אוהבים  משתטים ושוב אוהבים  ולא מרגישים עייפים, אבל לא, זאת לא מערכת יחסים.

 

ובעיקר אנחנו צוחקים מכל הניסיונות מכאן ומשם להדוף, לקלקל, לסכסך,כי זאת לא מערכת יחסים.

 

כי לא החרוב ולא אני מוכנים, שיתייגו אותנו באיזה תבנית, שתהייה נוחה למישהו מכם.

אנחנו באנו בשביל הסטוץ ונשארנו בגלל האהבה

חיים את היום, על המחר לא מתחייבים,

רק רוצים, שתצאו לנו מהתחתונים,

כי זה ממש לא עניינכם, אם זאת כן או לא , מערכת יחסים.

 

נכתב על ידי , 25/10/2006 00:16  
135 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-30/10/2006 23:53
 



הבלוג שנגע ללבי


הוא שאל אותי, איך הגעתי לבלוג שלו, האמת, שאיני זוכרת.

עניתי לו, שכנראה הייתי צריכה להגיע אליו.

 

מרגע, שהגעתי לאבא של עמר, נשאבתי לקריאה, הצטמררתי, בכיתי, כי יש משהו במה שקרה לו, שהוא טבוע בפחדים הכי עמוקים בהוויה ההורית שלי.

 

בקשתי את רשותו, לחשוף את הבלוג שלו בפני כולכם, כי אני בטוחה, שאתם תציפו אותו באהבה, כמו שהוא זקוק לה.

 

עדיין זוכרת מה, שסיטי אמר בתום מסיבת ההפתעה שלי "בישרא יש אוסף של אנשים מוכשרים ומדהימים באנרגיות שלהם" (אני מקווה שציטטתי נכון)

 

אתם לא חייבים להגיב כאן, רק לכו לבקר ולעטוף את האיש היקר הזה באהבה.

 

אוהבת אתכם

מוקה

 

******************************************************************

תודה חברים שלי, על התגובות החמות כאן ושם, אבל ה"אישיו" הוא לא אני

אלא אבא של עמר.

אוהבת מעומק לבי.

נכתב על ידי , 23/10/2006 19:36  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-25/10/2006 07:08
 



לדף הבא
דפים:  

31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)