לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

אֲנִי


 

אני יפה, חכמה ונחשקת,

     כשאני מביטה בי

       דרך העיניים

           שלו.

 

 

 

      נדבקתי במשולשים שלו 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2007 13:36   בקטגוריות אהבה ויחסים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-2/3/2007 13:21
 



רק ילדים


רק ילדים יכולים לצחוק, לכעוס, לבכות, לחבק, לריב, להשלים ולהתעודד - והכל תוך חמש דקות.

רק ילדים יכולים לגרום לך להתגעגע בשישבת ליום ראשון - אפילו שאתה יודע מה מחכה לך בעבודה.

רק ילדים גורמים לך להוציא מהגרון קולות, רעשים וצלילים שבסיטואציה אחרת היו מביאים אותך לאשפוז.

רק ילדים יכולים לחיות חודש שלם על במבה - ועוד לדרוש תוספת.

רק ילדים יכולים להכריז על פרוץ מלחמת העולם הראשונה כשמנסים להכניס אותם לאמבטיה - ועל פרוץ מלחמת העולם השנייה כשמנסים להוציא אותם משם.

רק ילדים יכולים לרצות כל כך חזק משהו - שאפילו הם לא יודעים מהו.

רק ילדים יכולים לצייר עיגול - ולספר לך שבציור רואים את המכשפה נלחמת בדרקון שעף בתוך היער השחור.

רק ילדים רוצים להיות עשירים - כדי שיהיה כסף לממתקים.

רק ילדים יכולים לבקר ב"בית חלומותי", לקפוץ לבניאס, לקרוע את הלונה-פארק, לאכול בבורגר, לשכור סירה בירקון - ובסוף היום לבכות שלא הסכמת לקנות להם ארטיק.

רק ילדים כל כך רוצים להיות גדולים.

רק ילדים יכולים לגרום לכם להתנהג באופן ילדותי - ולהרגיש נפלא עם זה.

רק ילדים מסתדרים ביניהם נפלא - עד שאתם מפריעים.

רק ילדים מחכים חודשיים ליומולדת, סופרים את הימים, חולמים על המתנות, לא נרדמים מרוב התרגשות בלילה שלפני - ובסוף מבלים את המסיבה עצמה בלבכות ולשבת לכם על הברכיים.

רק ילדים רוצים לעשות הכל לבד - חוץ מלהיות לבד.

 

* קיבלתי את הקטע במייל וכל-כך הזדהתי...

 

נכתב על ידי , 27/2/2007 08:52  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-2/3/2007 11:45
 



למדתי ש......


למדתי שאני נשברת בצורה מאוד חזקה.


למדתי ש ,"חברים נמדדים בעת צרה", היא הקלישאה הכי נכונה, עד כאב ממש.

 

למדתי שמותר לי לכעוס, לשנוא ולפעמים גם מותר לי לא לסלוח .


למדתי שאני כועסת, אני גועלית נורא, אבל אין בי יצר נקמנות.


למדתי, שאני צריכה לגדל סבלנות, כי  בסופו של דבר, מה שחשוב היום כבר לא תמיד חשוב מחר.


למדתי שמוטב ויהיו מסביבי שני חברים אמיתיים, מאשר עשרים מזויפים.


למדתי שדווקא הבעיטות הכי כואבות מאנשים שהיו יקרים ללבי, אילצו אותי להגיע למקומות טובים יותר.


למדתי שהעונש הכי טוב לאנשים שפוגעים בי הוא להתרחק מהם ולמנוע את עצמי מהם. כן ממש כך...ננה בננה


למדתי שהאביר לא מגיע על סוס לבן, הוא ממש לא מושלם, אבל הוא יהיה לצידי באש ובמים והכי חשוב יאהב אותי גם בימים שאני הכי ג'יפה ומעצבנת.


למדתי שלא משנה איזה לילה לבן עברתי, אני תמיד מוצאת את הכוחות לקום בבוקר לבנות שלי.


למדתי לתת לאנשים לתת לי.


למדתי שמותר לי להיות עצמי על שלל התכונות המנוגדות שלי.


למדתי שבנותיי ואני מהוות יחידה משפחתית מושלמת.


למדתי ש...
אי אפשר להכריח אף אחד לאהוב אותי כל מה שאני יכולה לעשות הוא להיות מישהו שאפשר לאהוב, השאר תלוי בצד השני.


למדתי שאני מתפקדת מצוין ומגיעה לתפוקות מרשימות רק בשעות לחץ.


למדתי שהעולם לא מתמוטט אם יש כלים בכיור ואם הבית מבולגן.

 

למדתי שלקח לי המון זמן להפוך לאדם שאני רוצה להיות.


למדתי שאני לא יכולה להיות צבועה ,למרות שלפעמים אני מפסידה הרבה דברים ואנשים בגלל זה, אבל בסופו של יום אני מרוויחה אותי.

 

למדתי שחברות צריכה תחזוק על בסיס יומי ובעיקר למדתי לשמור על קשרים שחשובים לי בחיים.

 

ובעיקר למדתי, שעם כל הקשיים שי לי בחיים, טוב לי ככה כמו שאני, עם מי שאני ועם כל מה שיש לי.



 

 

נכתב על ידי , 24/2/2007 18:21  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-28/2/2007 14:15
 



לדף הבא
דפים:  

31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)