לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

חגים וחגיגות


"סלינו על כתפינו

ראשינו עטורים..."

 

 

ילדים קטנים לבושים בלבן

מצויידים בסלסלות קטנות, בדרך לטקסים בבית הספר.

 

יש משהו, בריטואל השנתי הזה, שעושה לי טוב

מקבע אותי לכאן ונותן לי תחושה חמימה של בית.

 

חג-שמח

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/5/2006 20:50  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-2/6/2006 15:58
 



אם שותים...


 

 

בעוונותי, ממש לא יודעת לשתות אלכוהול.

מסוגלת להשתכר רק מלהסתכל על הפקק .

 

היום כל זבת חוטם צורכת משקאות חריפים בתדירות מדהימה

ואני כשבפעם היחידה שהזמנתי קוקטיל ונשאלתי איזה? אולי אורגזמה?

עניתי  :  כן, בטח, אבל לא בשתייה.

 

מודעת לכך  שרבים וטובים  מגלגלים ג'ויינט ,מקפיצים טקילה.

אך בדור של ענתיקה כמוני, מקסימום הקפצנו שוקו וגלגלנו במבה

ואם כבר ממש התפרענו והרגשנו נועזים, דפקנו איזה מיץ פטל מוגז.

 

הייתי אז גרושה טרייה, כשהכרתי בחור צעיר.

הוא הגיע אלי מלא התלהבות והחל לרקוח לי איזה פצצת אלכוהול.

הסברתי לו, שזה ממש לא מומלץ לי, אבל הוא היה נחוש בדעתו לחמם את האווירה.

 

 

מייד בגמיעה הראשונה, הרגשתי איך זה מתחיל לטפס לי למוח

ומוחק בשיטתיות כל תא ותא.

 

מכאן והלאה, אני מכחישה כל קשר לפרשה....

 

 

והבחור, שלקח את תפקידו ברצינות יתירה, החל לערוך לי מופע סטרפטיז

ישבתי נטולת מוח  וניסיתי לכבוש את שאגות הצחוק, שאיימו לפרוץ החוצה.

 

לרוע המזל, בדיוק כשהוא הסיר את תחתוניו ונעמד בגיל ובאון

לא יכולתי לשלוט בעצמי והתחלתי לגעות בצחוק, כן צחוק כזה

מתגלגל, עם כל הגוף, בכיתי מרוב צחוק ונדמה לי שגם הצבעתי

לכיוון  המחלקה הדרומית שלו.

פשוט לא יכולתי לשלוט בצחוקי והוא הנכלם, שצנח לו זלזל,

לבש בגדיו, ברח ונעלם.

 

אני עוד נשארתי שפוכה וצוחקת כל הדרך עד לשינה.

 

מסקנה: אם שותים – לא מזדיינים!

 

              

נכתב על ידי , 30/5/2006 22:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-1/6/2006 09:28
 



לא, לא, לא ולא ...וכן אחד


שיחת טלפון עם בחור חביב הציתה אצלי פיוז ואני מתעצבנת רק כשמעצבנים אותי.

 

לא , אני לא פמיניסטית מחורבנת, לפעמים אפילו שובניסטית מעצבנת.

לא, אני ממש לא שונאת גברים, לא חושבת שהם מטומטמים חסרי רגישות

ורק סקס מעניין אותם.

 

ולא, לא בא לי לדעת איך אתה נראה, כי אם לא תמצא לי חן בקומה העליונה,

בטח לא ארד לקומה התחתונה.

 

לא, אני לא הנזירה תרזה, גם לא הקוזינה הרחוקה שלה, אבל לא בא לי

לדבר אתך על סקס. את זה אני בעיקר אוהבת לעשות ועם מישהו, שכבר

יודע מה אני אוהבת.

 

כן, מודה באשמה, אני מובכת,כששואלים אותי שאלות אינטימיות כגון: עם

כמה עשית את זה? ואיך את אוהבת את זה?

 

לא, אני לא מכירה את כל נקודות ה- G' R 'F'  ולמען האמת גם לא מעניין אותי, כי סקס זו לא אולימפיאדה מתמטית.

 

לא, לא אכפת לי להשמע מתחסדת, כשכל העולם ואישתו מתארים בפרטי פרטים, את מה שקורה בחדרי חדרים.

 

בטח לא אומר לך, אם אני צורחת או מתייפחת, גונחת או פוצעת , מאיזו תנוחה

אני רותחת ,גם לא באיזו פנטזייה אני מקנחת.

 


 אפילו החברות הכי טובות שלי לא יודעות הכל לפרטי פרטים, הן כבר מבינות לפי החיוך שמרוח על הפנים.

 

 

ויש אחד כזה בעולם, שאולי קורא שורות אלו ושולח חיוך ממזרי של "אני יודע"

רק הוא הצליח לעניין, לסקרן, לאתגר אותי.

לגעת בנשמתי וכך גם בי.

והוא. ההוא שידע אותי.



נכתב על ידי , 29/5/2006 00:04  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הוא ב-24/12/2006 09:35
 



לדף הבא
דפים:  

31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)