לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

סיור בממלכת הׁשָדיים


6 בבוקר ואני נוסעת בדרכי לתל-אביב. קצת משונה לראות את הרחובות ריקים, להגיע לעיר הזאת ולהרגיש את קורי השינה שלה.

אין פקקים, העיר פועמת בקצב מינורי. תל-אביב היא אולי עיר בלי הפסקה, אבל היא בהחלט קמה מאוחר...

קרירות של בוקר, קומץ של טיפוסים מוזרים מחפשים את עצמם

ואני, שמוצאת לי בפוקס, חניה של כחול-לבן , שמה פעמיי לבית הרופאים.

 

באתי ללוות חברה לניתוח קוסמטי קטנטן ולא ידעתי שאגיע לממלכת השדיים.

החברה מקבלת טיפול (הסרת שומה לא לדאוג)  ואנו מוצאות את עצמנו  בהתאוששות ,במחלקת ניתוחים קוסמטיים ,עם עוד חמש נשים שעברו ניתוח להגדלת חזה.

 

חלומו הרטוב של כל גבר, חמש זוגות שדיים זקורים לתפארת מדינת ישראל.

כמובן שלא ויתרתי וביקשתי לראות כל יצירות האומנות והנשים כל-כך גאות

ברכש החדש שלהן, נעתרות בשמחה.

בלי בושה אני מציפה אותן בשאלות של איך, למה, כמה כואב, שווה? ומי שמוכנה להראות, אני רואה ובודקת, בסקרנות רבה.

וכך, על קוראסון שוקולד, נס קפה ושעה קלה של נשים ,שלרגע קט הגורל מחבר ביניהן , נוצר קשר של שיחת נשים לבבית , על גברים, ציצים וכל מה שבניהם.

 

ראיתי נשים כאובות, אך מאושרות, שלרגע ונשארתי לרכוש גם לי זוג שדיים אקסטא לארג'.

זה לא סוד, שבגיל מסויים לאחר לידות והנקות, יש הוכחות בשטח לגראוויטציה.

וזה מסקרן אותי, מאוד מסקרן אותי, מה מניע אישה לעשות ניתוח כזה,

עם כל הכאבים וההשלכות (עד לשנה קיים סיכון לדחיית השתל)

שלא לדבר על המחיר (16 אלף שקלים, למעוניינות)

התפרים, הכאבים, ההחלמה וכל זאת בשביל לקבל זוג שדיים זקורים.

 

המסקנות: כולן, אבל ממש אצל כולן הבעלים דחפו, עודדו, פינטזו על שדים משובחים

ולא הסתפקו במה שהטבע ברך את זוגתן.

הכי הפתיעה אותי הדוסית, כן בחורה צעירה, דתית השאירה תינוק בן עשרה חודשים (חודש אסור לה להרימו על הידיים), לא התאפקתי וכשהתיישבתי על ידה, שאלתי אותה איך בעלך הגיב? הוא היה ממש בעד, היא התוודתה.

לאחרת אישה בשלהי הארבעים רזונת על גבול האנורקטית, בעלה רצה שתעשה שתלים גדולים יותר, יש למה מזל שהרופא המנתח בחר לה גודל שיהייה פרופורציונאלי לגופה, אחרת היא הייתה נראית כמו שפנפנת פליי-בוי בדימוס.

 

התקשרתי לאיש שלי, הודעתי לו "אני נשארת כאן ומחר תקבל אותי באריזה חדשה", הוא נשבע לי, שהוא מעדיף את האריזה המקורית מהניילונים. (כפרעליו  )

אז עזבתי אותן, דחסתי את שלי המקוריים  מהבית ,סידרתי אותן טוב בחזיית הפוש-אפ, שיטוסו אל-על , וידאתי שהחריץ מציץ ויצאתי בחזרה,  שמחה וטובת לב, ועם הציצים הישנים שלי מהבית.



 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2007 16:29   בקטגוריות מוקה והעיר הגדולה  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-1/6/2007 17:03
 




חג טוב עבר עלי

מאותם ימים, שאין בהם חוויות מסעירות, אך יש בהם נינוחות משפחתית מענגת .

וזה בדיוק המקום שהיה חסר לי בחיים, השלווה השפויה.

או שהייתי באטרפים של שכרון חושים, או בתהומות היאוש.

 

בערב החג ארחנו, בן-זוגי ואני, אצלו בבית (ארחנו עאלק, הוא ניקה בישל, הכין ואני באתי לאכול ולרבוץ)

 

שולחן עמוס דברים טובים, חברים טובים, הילדים משתוללים על הדשא, אישה אחת מגודלת (נחשו מי...) תופסת את אקדח  המים ומתחילה קרבות עם הילדים

אחר- כך לילה ללא שינה  (לא מה שאתם חושבים) רק משום שהבנות שלו ושלי הפכו להיות חברות והחליטו לעשות לילה לבן יחד.

נראה לי שישנו בתורנות .פעם הוא ופעם אני, כל פעם מישהו אחר היה תורן לבדוק אם הבית נשאר עומד על תילו.

 

למחרת נדברנו לצאת לפיקניק עם אישתי , בקושי גררתי את עצמי מהמיטה

עוד התלבטתי אם להגיע או לא, אבל הגעתי  בגלל הפחד מאישתי וקילו הנקניקיות שלה.

גם דפנה מהבלוגיה הצטרפה, משפחה, חברים וכמובן הדובדבן שעל הקצפת, איריס.

  

מסתבר, שקל נורא להתמכר לחיים הטובים, הפכתי לכזאת מפונקת....

 

שבת נהדרת, חברים שלי

נכתב על ידי , 25/5/2007 11:26  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלך לטאה ב-28/5/2007 01:01
 



בלוגהולדת


** קיבלתי "נושא חם" שבדיוק מתאים גם לי וגם ליום השנה שלי....

 

היום לפני שנה פתחתי את הבלוג וכתבתי את הפוסט הראשון שלי.

 

אז עוד לא ידעתי מה יהווה המקום הזה בעבורי,לא היו לי ציפיות ובטח לא תיארתי לעצמי שאקבל כל-כך הרבה מישרא.

 

כאן גיליתי שוב, את חדוות הכתיבה.

מפוסט לפוסט הרגשתי שאני משחררת מעצורים וכותבת בלי לחשוב על "מה יגידו השכנים".

לפעמים קרה לי, שקמתי באמצע הלילה מהמיטה, בעיניים טרוטות, כי היה לי פוסט שהתעקש להיוולד.

התחלתי לחוות חוויות, כשבעיני ראיתי כבר את הפוסט הבא...

הפסקתי להתלהב מ..."בלוג יפה מוזמנת לשלי" וקיבלתי תגובות של ממש

גיליתי עולם ומלואו בבלוגרים.

נגלה לי עולם של אנשים כותבים, מוכשרים ביותר, שריתקו אותי, סיקרנו אותי, נגעו ללבי.

 

הוירטואליה התחילה להתערבב עם המציאות ולי זה עשה רק טוב.

 

מן דלת ענקית נפתחה בפניי, של היכרות עם אנשים איכותיים שלימים הפכו לאנשים מאוד משמעותיים בחיי.

 

אני חושבת על מה שעבר עלי בשנה האחרונה....

למרות שברוני הלב, למרות התביעות של האקס, למרות שאני מגדלת לבד, אבל ממש לבד את הבנות, למרות שאין לי משפחה תומכת ,יש לי את הכל.

יש לי חברות  וחברים נפלאים.

יש לי בן-זוג חדש, אחר ממה שהורגלתי אחד שאוהב, מתעניין ובאמת תומך בי.

יש לי את אישתי, שתחייה...

(יש לי אפילו עכוזה ומאהבת, אז מה אישה צריכה יותר מזה, מה... )

יש לי כל מה שאני רוצה בעולם

וטוב לי, באמת שטוב לי, למרות כל קשיי הקיום , אני מאושרת.

 

חג-שבועות שמח

 

 

 

נכתב על ידי , 22/5/2007 10:09  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-27/5/2007 23:07
 



לדף הבא
דפים:  

31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)