לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

עצובה


כבר יומיים מסתובבת עם מועקה בבטן.

אתה מתקשר, מנסה להעמיד פנים, שהכל כשורה. אח'כ בעדינות אתה מבשר לי , שהיתה נפילה קרובה מאוד לבית שלך

וכל החצר האחורית נהרסה.

שאלתי, מה עם הנוריות ? נהרסו ענית והערסל שלנו? נקרע לגזרים  הודעת לאקונית.

התחלתי לבכות, בכי תמרורים על הנוריות שלך ,שטיפחת באהבה, על הערסל, שקנית לאחר שנידנדתי לך, על החיים שלנו שנקרעו לגזרים.

רוצה אותך לצידי, לקבור את ראשי בחיקך. רוצה שתקרא לי שוב "קטנה שלי", למרות שאני גדולה ממך ב 4 שנים.

רוצה לספר לך כמה צדקת בקשר להוא, שחשבתי שהוא חבר טוב, אבל התגלה כנוכל ורמאי וזה כואב.

מוכנה אפילו  שתקרא לי שוב "פתי מאמין לחתול ולעכבר" וששוב נשב יחד בערסל, אתה תכין לי קפה של בנות, נס-קפה -ולך תכין קפה של בנים ,קפה שחור -וכך נשב בדממה, בפיסת גן-העדן השקטה, נדבר יחד, נשתוק יחד.

אני מתגעגעת לשפיות של פעם

רוצה שהמלחמה הזאת תגמר כבר.

רוצה שהכאב והמועקה יתגרשו להם  כבר מהגוף שלי.

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2006 19:11  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-2/8/2006 00:17
 



לחיי העם הזה....


אנחנו, הכוונה לישראלים, אימצנו לנו תחביב חדש בשנים האחרונות, לשחוט פרות קדושות וכמה שהפרה קדושה יותר, כך השחיטה נעשית בחדווה יתירה.

 

אני חושבת, שהגיע הזמן ,דווקא לתפור שוב כמה פרות.

כבר זמן רב מטרטרים לנו, שהנוער שלנו מפונק, מסומם, חסר-גבולות, חסר מוטיבציה ואנוכי.

ואני ראיתי אתמול את החייל הזה, שנפצע בבינת - ג'ביל , שאומר "רק שיטפלו בי ואני חוזר לפלוגה"

שלשום ראיתי עוד חייל, שאומר למצלמה "אנחנו מוכנים להכנס ללבנון ולעשות את מה שצריך"

קבוצת לוחמים סיכנה את חייה כדי לחלץ תחת אש, את חבריה הפצועים. שני ק"מ הם הלכו ברגל עם אלונקות ביד, מטווחים מירי האוייב.

קבוצת ילדים בני 18 פלוס, שעדיין לא נולדו במלחמת לבנון הראשונה.

 

לאחר עוד מטח רצחני של קטיושות לחיפה, ראיינו אדם אחד בסביבות גיל ה40

ולשאלת "כתבנו" איך שורדים את החיים כך הוא ענה "יש ברירה אנחנו חזקים וממשיכים הלאה"

 

שתי משפחות, שגרות בשכנות אליי, פתחו את ביתן למשפחות פליטות מהצפון.

כן, כך דרך האינטרנט. שאלתי איך מסתדרים?, אמרו "לא קל, אבל לפחות אנחנו מרגישים שאנחנו עושים משהו".

חברה אחרת סיפרה לי, שבתה עם עוד קבוצת חברים עלו לקרית שמונה להפעיל ולשמח את הילדים במקלטים.

 

כל-כך הורגלנו ב,"על-השחיטה", שקצת שכחנו מאיזה חומר קורצנו כאן.

בדיוק אותו ה"חומר", שעזר לנו לשרוד את מלחמת תש"ח , זוכרים? היינו אז פליטים ( גם מהשואה) חסרי נסיון וחסרי חומרי לחימה, כנגד חמישה צבאות.

בדיוק אותו ה"חומר", שעזר לנו להדוף את הסורים מהכנרת במלחמת יום כיפור.

ולצערי, אלו רק דוגמאות קטנות, כי החיים כאן מספקים לנו שפע של כאלה.

 

כשננצח שוב, אין לי ספק בכך, זה לא יהיה בעזרת הפצצות המתוחכמות, כוונות הלייזר המשוכללים, או מטוסים חמקניים, כשננצח שוב וזה יקרה אין לי ספק, זה יהיה בזכות אותו החייל, שלמרות פציעתו רוצה לחזור ליחידה.

זה יהיה בזכות אותו איש, שהבטיח מול כל עם ישראל והגולה, שהוא חזק ולא ישברו אותו כל-כך מהר.

זה יהיה בזכות אותן משפחות, שפתחו את ביתן.

זה יהיה בזכות כל המתנדבים, שעושים ימים כלילות.

זה יהיה בזכות ילדים, שמוכנים לסכן את חייהם למעננו.

זה יהיה בזכות הרוח החיה של העם הזה, שכמה טוב שהוא כזה.

 

____________________________________________________

דבורתי היפה

מזל-טוב ליום הולדתך.

בריאות, בריאות והרבה בריאות .

ורק משום, שאני במצב-רוח מרומם היום  באותו המחיר, גם אושר ואהבה.

אוהבתותך בכמויות מסחריות.

 

 

נכתב על ידי , 27/7/2006 08:10  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דבי ב-29/7/2006 23:37
 



מתפשטת בחדר- המדרגות


לבקשת קהל הצופים

 

בפעם הראשונה, שעשיתי את זה בנוכחותו, הוא נבהל ושאל אותי "את נורמאלית?"  האמת, שאני לא סגורה בעניין.

אני גם כל-כך רגילה לנהוג כך, שזה נראה לי הכי נורמאלי שיש בשוק.

 

ובעצם ,אם אפשר להאשים מישהו, או משהו בשריטה הזאת, זה את הקיץ. חם, דביק ותוך שנייה כל אחד הופך למצב צבירה נוזלי בעעעעעע. אם יש דבר שאני הכי שונאת בקיץ ,חוץ מהקיץ עצמו , זה להתלבש. לא משנה כמה פעמים  התקלחתי, חמש דקות לאחר שאני יוצאת, אני שלולית חסרת חן , לא אוהבת להיות אישה נוזלית.

 

ולכן, איך שאני מגיעה עם האוטו לחנייה , שלק,  החזייה נשלפת במיומנות מדהימה.

אם יש חגורה למכנסיים, גם היא נשלפת מייד אחריה. הגעתי לחדר המדרגות, אני חולצת נעליים ומתחילה לפרום את כפתורי המכנסיים וכך אני נראית : תיק ביד אחת ,ביד השנייה מפתחות, נעליים חגורה , חזייה  ומכנסיים חצי מופשלים.

 

בד"כ אני מצליחה לפתוח את הדלת לפני שהמכנסיים נוזלים לי, אבל לפעמים השריטה הזאת יוצרת סיטואציות משעשעות.

 

קורה שאני פוגשת בשכנים שלי , שמכירים את השיטה והם נחלקים למעודדים ולמזדעזעים.

כשזושה השכנה הפולניה גרה כאן, היא היתה מצקצקת בקולה המתחסד ואומרת לי "נו, נו , כך גיברת לא מיתנאגת"...אבל אני לא גיברת

אפילו לא גברת ואף פעם לא האשימו אותי  בהתנהגויות ראויות. ומכיוון שזושה הייתה סוכנות רוייטר של הבניין ,מייד כל התושבים דווחו על המעשה הנלוז,כך שבכל פעם שבניה המתבגרים של יפה היו שומעים את קול מכוניתי בחניה, מייד היו מוצאים להם סידורים בחדר-המדרגות.

השכן הרשע מקומה ג' , היה עושה פנים מזדעזעות , אך אני ראיתי היטב, איך הוא בולש לכיוון הציצי חף-חזייה שלי.

הכי משעשע היה להתקל בעוברי אורח שליחים וכו, שפשוט לטשו עיניים בתדהמה והנועזים מבניהם אף עודדו אותי להמשיך את המופע.

 

ואני, אני בסך-הכל רציתי להגיע הביתה...בשלום.

 

נכתב על ידי , 25/7/2006 09:21  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coy ב-10/12/2006 21:22
 



לדף הבא
דפים:  

31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)