לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Punk's Attack


זה בלוג דפוק ומגעיל

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 193024248 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

איזה מגניב אני מחדש!!!


אני כבר כמה ימים טובים רק עובד קצת ,מטייל,מעשן ופוגש אנשים

איזה כיף זה לחדש לירשום מה שמזיין לכם את השכל חחחח

קיצר אתמול היה שוטר דפוק סתם ככה עוצר איש טוב(אותי)חחח

סתם ככה לקח אותי לתחנה בן זונה משטרע  אבל ככה היה לי מגניב לטייל ואין לי כח לזיין עכשיו על כל

מה שהיה ומה שעשיתי באיזה 70 השעות האחרונות

 

אבל יש סתם תמונות מהיום

אני ואיגור מ9:30 בבוקר

וזה אריאל דפוק עשינו לו בלגן כל הבוקר

איגור מסטול

אני אם מה שצריך לחיים(משהו לעשן וקנדום בישביל לא לעשות ילדים)חחחח

אוי לא מה זה זה??????ההההה..???

ואז יצאנו שוב לטייל וליפגוש אנשים

ופגשתי את קיריל והצתי לו לעשן והוא הציא לי לנסוע באוטו אז אמרתי לו בוניסע ונעשן באוטו בזמן הנסיע זה מזה מגניב וכיףחחחחחחחחחח

 

אני אם בנדנה מגניבה שמצתי וקיריל

ואז היה לי מצב רוח ועשיתי שטויות חחח(A=ANARCHY)

וזות ילדה טיפשה חושבת שמצלמים אותה כי היא יפה אבל זה היה בישביל ליצחוק אליה (איזה אישה)חחח

זה הפסל שלנו oi

ומה זה זה? זה ממש בזמן שאני רושם לכם חחח D=

וזה סתם תמונה שלי שתיראו אותי יותר מגיע לכם לה לה הל הל הל הלהלה הלהלהלהלהלה לה הלה לה לה

My Way

נכתב על ידי , 29/3/2008 21:59  
1101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל{{igaruk}} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על {{igaruk}} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)