לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נשמע בתל-אביב


נשמע בת"א מתעד את הדברים המצחיקים, המוזרים, והמטופשים שאנשים אומרים זה לזה ברחוב, במשרד ובשאר מקומות ציבורים יותר או פחות. נשמע מצטרף לאחיו בניו-יורק, פיטסבורג, יוטה, פילי, סטנפורד, הממלכה המאוחדת ושאר הערים והמדינות בהן נפתח בלוג נוסף כזה ממש הרגע


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

טלנובלה אינטרנטית - עדכון


נשמע בתל אביב היה הבייבי שלי, הוא נוצר בהתלהבות ואהבה גדולות. בשלב מסוים הוא התרחב וגדל, עבר לאתר עצמאי וקיבל שותפים.

כפי שיקרה לפעמים היו הרבה וויכוחים וריבים על תוכן האתר, איך הוא צריך להראות, לאיזה רמה וסטנדרטים הוא צריך להיות מחויב.

בסופו של דבר, לצערי, נאלצתי לפרוש מהמיזם שלי עצמי.

כיום אני עובדת על פתיחה מחודשת של האתר במשמעות המקורית שלו.

אשמח להמשיך לשמוע מכם כתמיד ולהמשיך לקבל ציטוטים.

נכתב על ידי נתלי מון , 11/6/2008 10:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נתלי מון

בת: 46




2,383
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנתלי מון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נתלי מון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)