לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bitemarks And Bloodstains



כינוי: 

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007

תקופה מסריחה


איזה תקופה מסריחה...גם איבדתי תדבר שהיה הכי חשוב לי בחיים שלי וגם אני לא יודע מה לעשות בקשר למשו אחר אני בדילמות אחושרמוטה..סעמק לא חשבתי שאני ירשום פוסט כזה מתבכיין=/

אבל אני אופטימי...

לשם שינוי קרו גם דברים טובים...חזרתי להחליק...[לא שהייתי מחליק רציני לפני זה אבל לא משנה]

יש יום שני הופעה עם שייגעצ ויום רביעי צעיר במול עם סינרגיה...תחזיקו לנו אצבעות שננצח...

 

חוץ מזה אני עובר תקופה מסריחה עם הכל...גם בלימודים...אין לי ציון אחד שהוא לא נכשל ואני תמיד אומר שאני יתחיל להשקיע אבל אז אין לי זין לזה...סעמק לימודים זה חרא רוצים לשלוח אותי למגמת אומנות...זין עליהם עלק אני יצייר...אני גרוע רצח בציור...

 

כמה סרטים אני אוכל בימים האחרונים...אני בדילמה קשה רצח ואני לא יודע מה לעשות...

טוב יאללה זיינתי מספיק בשכל...

 

נכתב על ידי , 28/4/2007 15:08  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDick Lips אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dick Lips ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)