לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ ברוכים הבאים ~


בלוג עזרה מקצועי ואיכותי, שנועד רק בשבילכם.

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 281152462 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הסגירה


קודם כל שלום לכולם :)

 

אני מבינה ששמים לב כמה הפוסטים התמעטו ונהיו ריקים יותר ויותר,

עד כמה קצת הזמן ועד כמה הרצון לעדכן נחלש וכמעט איננו.

אז עם החלטות והרבה התלבטויות החלטתי לסגור.

 

לכל דבר יש סוף וכך גם לבלוג הזה.

האמת חשבתי על סגירה של בלוג זה די מזמן,

אך זה לא ממש יצא לפועל, דחייה ועוד דחייה, אבל בתכלס כמה עוד אפשר...

 

בתחילת הדרך זה עוד היה תענוג לעדכן בכל פעם מחדש, ההשקעה היתה כפולה.

בתחילת הדרך, הבלוג בכלל לא תוכנן להיפתח כבלוג עזרה.

עוד מעט מתחילה שנה חדשה והפעם עמוסה מתמיד, אפילו שיהיה לי זמן פנוי פה ושם אני לא רוצה להעמיס.

הכיף כבר עבר וזה מרגיש כמו מחוייבות להשאיר את הבלוג פתוח.

חוץ מכל זה, אני חושבת שגמרתי עם העניין של בלוגי עזרה/עיצובים/ביקורות וכל השאר.

וכן, אני אוהבת לעזור ולהשקיע אבל גם יש לי חיים חוץ מכל זה.

 

ועכשיו,

אחרי שנה וחצי [כמעט]

אחרי כל 345 הפוסטים שנכתבו

אחרי כל 80 העיצובים שעוצבו

אחרי כל 76 הביקורות שבוקרו

אחרי כל 15,700 הכניסות [נכון לרגע זה]

אחרי כל הבקשות שהתבקשו ונענו

אחרי כל התגובות החמות שנכתבו

ואחרי כל ההשקעה ורעיון כלשהו לעלות פוסט,

אני חייבת לומר שזה התחיל להמאס מתישהו. אבל היה שווה את זה :)

 

דבר שני אני רוצה להגיד לכולכם

תודה ענקית

לקוראים הקבועים והזמניים ^^

על התגובות

הזכרונות

החוויות

המחמאות

העזרה

ועל כל התענוג והכיף שעבר פה ובישרא בכלל.

וחוץ מיזה, אני לא נפטרת מישרא כ"כ בקלות,

או יותר נכון ישרא לא נפטר ממני כ"כ בקלות,

אני עדיין קיימת בבלוגי האישי :]

 

הטבעת של הבלוג 'תמיד שמחים לעזור' כמובן תשאר ואשמח מאוד אם עוד בלוגרים יצטרפו.

אגב עיצבתי והעלתי עיצוב חדש לבלוג לכבוד הסגירה ^^

 

ועכשיו, רישמית אני מכריזה בזאת שהבלוג 'עוזרת לישרא' נסגר ב 13.08.07

איזה דרמתיות חיחי

 

הבלוג כמובן לא ימחק.

מי יודע.. אולי אחזור מתישהו, אמשיך את דרכי או אתחיל מחדש.

אבל אני יודעת שחוויה כזו לא אשכח כ"כ מהר... מקווה שגם אתם לא

ואשמח מאוד עם תרצו לשמור על קשר :)

 

כרגע, בפעם האחרונה,

אוהבת המון המון,

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2007 17:13  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,495
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוזרת לישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוזרת לישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)