לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life’s a bitch and so am I


יש לי, יש לי, יש לי , יש לי! להתפקד?- לא!! להתקפד! פהההההההה@#%#!$^#$^

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 301941539 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

well


עבר קצת זמן מאז שכתבתי פה.. הא?

אולי בגלל שלא אכפת לי מהמקום הזה.

מי שצריך ורוצה לדעת מה קורה איתי, יודע. ולמזלי אלו הם הרבה אנשים. 

 

נתראה בשמחות או סתם כשיתחשק לי- סיו :)

When All Are One And One Is All

To Be a ROCK And Not To Roll

 

נכתב על ידי , 25/12/2007 02:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,815

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSivKipod אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SivKipod ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)