לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Room 409


your words bury me of what I used to be I can't erase all those things I've seen your heart smothers me and now it's hard to breathe I can't erase all my memories

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 337352503 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

ברכותיי, אני שונא אותך


 

אף אחד לא אמר שהחיים הוגנים ואני לא אומר שהם אמורים להיות,

אז בידיעה שאת איפה שאת רוצה להיות ואני לא מופתע,

אבל אל תצפי ממני להיות שמח בשבילך ואל תחייכי אליי ותגידי לי דברים שיעבדו גם בשבילי,

אני לא רוצה את הרחמים שלך...

 

 

אני שונא את הרחמים שלך!

נכתב על ידי , 6/8/2008 15:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה התכוונת כשאמרת "התגעגעתי אליך"?


אז ככה... נפגשנו באיזה אירוע..

היא ניגשה אליי.. חיבקה אותי..

הרגשתי את דפיקות הלב שלי עולות.. הרגשתי נינוח.. אין לי מושג למה..

ואז אחרי שתיקה של 10 שניות היא אמרה לי באוזני "קיוויתי שאתה פה.."

ואני שחררתי אותה מהחיבוק... ושאלתי בתמימות "למה?"

היא ענתה "כי התגעגעתי אליך..."

 

זה מוזר.. האקסית שלי.. אומרת לי.. שהיא התגעגעה..

כאילו.. אין לי שמץ למה היא באמת התכוונה...

האם זה "התגעגעתי אליך ואני רוצה שנחזור"?

או האם זה "התגעגעתי אליך וזהו"?

אין לי שום מושג מה פשר הדבר..

כולי סימני שאלה..

 

מישהו יכול לעזור לי?

נכתב על ידי , 5/8/2008 16:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXHellBoyX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XHellBoyX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)