לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the bloooody life of me


my life as i see it welcome to my hell......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

i hate being the one who crys all alone...


מכירים את ההרגשה הזאתי החנוקה שחייבים לצרוח אבל אין לכם קול להוציא?!

בא לי פשוט לצווח עד שיישרפו לי מיתרי הקול ואני לא אוכל להוציא הגה מהפה לשארית חיי. לא אוכל לחוות את דעתי בנוגע לכלום ולא אוכל להגיד אם אני שמחה או כועסת ככה שאנשים יחליטו לבד מה שהם רוצצים ועזבו אותי בשקט.

מבחינתי היום בתוך חצי שעה נגמר לי החג ה"חופשה" המגוחכת הזאת שבה בעצם אני לא עושה שום דבר וגם שום דבר לא קורה חוץ מחרא.

 

אני סתם מצפה לדברים פשוט סתם!!! סתם סתם סתם!!!! כמו מטומטמת פשוט סתאאאאאאאם!!! ככה בדיוק הולכים להיראות ארבעת הימים הנותרים של חנוכה... אכזבות הסקת מסקנות והפנמה ששום דבר שאני באמת רוצה לא קורה ולא יקרה.

 why for god sake?!??!?!?!?!? why do i get disapointed all the time? why do i need to live?

 

אני משקיעה את רוב האנרגיות שלי היום בלהתעלם מהטלפון שלי כשהוא רוטט ומצלצל כי אני יודעת מי זה ואני ממש לא רוצה כרגע לשמוע ממנו כלום. איחלתי לו כל מה שצריך שיספיק עד סוף החופשה המזהירה שלו פלוס שבועיים אקסטרא. וזה היה כדי שיבין שאני כן רואה שהוא מתקשר ואני לא עונה מרצוני ולא כי אני פשוט לא ליד הטלפון הארור הזה!

היוםם רציתי לצעוק כל כך הרבה דברים נבזיים אבל בסוף החלטתי פשוט לשתוק כדי לא להרע על המצב. נמאס לי מזה שהוא כל פעם מחדש גורם לי להתאכזב. כל פעם מחדש הוא מצליח.

 

היום הפנמתי ואני יודעת את זה טוב מאוד שטבעת השנה לא תגיע למרות כל האמירות וההבטחות. אין לי מה להכין את עצמי או לצפות כנראה לשלוש או ארבע שנים הקרובות ומבחינתי זה לא מספיק טוב.

בשביל דברים כאלה צריך קצת להתאמץ ואני לא רואה פה שמץ של מאמצים רק שלל התחמקויות.

לך תבלה את החג עם מי שעסוק כל היום בלצעוק ולהתלונן עליך. כרגיל תלך ותהיה עם כל אחד אחר חוץ ממני. זה כבר שיטתי...כל חג זה ככה. כל שנה. כל פעם גם אם יש וגם אם אין כסף. ככה זה... ואם ככה זה זה פשוט יתחיל להיות הדדי!

 

אין כזה דבר פעם כן ופעם לא!! זה נקרא לשחק איתי!!!!!!!

פעם לרצות לעשות את זה ופעם לא!?!?!?! זהו נמאס אני מקווה שתקרא את זה ותבין שזהו. אנחנו לא עושים את זה יותר בכלל ככה לא תצטרך להיכנס לדילמות בקשר ליחסים מסויימים לפני חתונה! נתחיל לשמור נגיעה וזהו הכי טוב לא?! כי זה בסופו של דבר מה שאתה באמת רוצה!

 

חבל באמת שבזבזת את זמנך לבוא עד אלי רק בשביל פחות משעה של שתיקה רועמת. תיהנה באילת...מצידי תישאר שם ותהיה שם גם בפסח ואולי גם כל התקופה שלפני הגיוס ככה תצטרך לעשות כמה שפחות מאמץ לראות אותי ולרצות אותי. ככה יהיה בדיוק מה שתרצה.

 

I HATE BEING THE ONE WHO CRYS ALL ALONE...

נכתב על ידי bloody meri , 25/12/2008 18:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bloody meri

בת: 34

תמונה




3,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloody meri אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloody meri ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)