לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Diary


I'm drinking to forget that I'm ashamed of drinking


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אומגה 3


הדבר הזה באמת משמח! D:

כן!

נכתב על ידי Bloody-cat , 27/1/2009 18:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוא נכתוב שיר


 

בוא נכתוב שיר ונצחק,

כי זהו לא שיר אמיתי.

כי כל מה שהבאת לבד,

לא שווה לכתב ידי האישי.

כמו שלשיר הזה אין מנוס

מצהלה לבכיה.

כמו שנראה לדואך,

שאחריו יש תקומה.

 

           *

         *   *

 

 

נכתב על ידי Bloody-cat , 23/1/2009 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארספואטיקה.


יש הרואים ומתפלאים - הכיצד?

יש ששומעים סתם שמועות

יש שהטמינו בצד

יש שהצטלמו עם אותן הכרזות

 

לא התפלאתי אני, הכיצד ומדוע

כתבתי לבד מילות געגוע

והחזירו לי ואמרו שיפה, ולא שאלו שאלות.

ואני הבטתי וראיתי אותי- וזה דיי.

 

המשכתי להסתיר בחשאי

דבר לא ברור,

ספק אם סגור או רעוע.

 

12.07.2007

נכתב על ידי Bloody-cat , 16/1/2009 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Bloody-cat

מין: נקבה




2,478

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBloody-cat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bloody-cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)