לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


עוד רגע יש לי מבחן במתמטיקה. איזה אושר.

לא התכוננתי בשיט.

 

חפיף (:

נכון?

נכתב על ידי , 9/4/2008 09:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופ"ש !


אין לי מושג למה אני ביכלל משאירה את הבלוג הזה.

כניראה פשוט יהיה לי חבל למחוק אותו (שוב).

זה לא כאילו שאני מעדכנת כל כך הרבה. ממש לא.

אין לי זמן, או מוזה. או כוח.

 

בכל מיקרה, השבוע הזה היה נחמד.

אוקיי, חוץ מהעובדה שהוא נפתח במבחן במתמטיקה \:

שלשום נסענו להופעה, שהייתה די חרא אם לומר את האמת.

הקהל היה מגעיל, וגם האוכל. (סנדוויצ'ים של החווה. יאי!).

אבל היה משעשע בסופו של דבר (:

באחד הריקודים, יונתן (שהיה לו סולו) שכח לעלות עם מיקרופון וכל מי שהסתכלתי עליו מהלהקה- התחיל להקרע מצחוק.

וביכלל היו כל מיני פשלות. למען האמת, מלא פשלות. פחח.

 

הגענו לחווה בצהריים והלכתי ישר לישון. ואח"כ בערב פגשתי את ירדן בקניון!

וואי לא הייתי מלא זמן בקניון.... \:

וגם מלא זמן שלא פגשתי את ירדן... חח.

וכמובן שהיא קנתה שתיי חולצות. (מכורה לקניות).

 

ו... טוב, חוץ מזה אין ממש מה לעדכן. סתם שבוע רגיל שכזה.

ונעמה לא חוזרת לסופ"ש הזה... היא נישארת בבסיס.

כך שיהיה לי את העונג לאכול בלעדיה עם כל המשפחה.

מה שכמובן אני מצפה לו בכליון עניים. חה.

אמא מסיתה את אבא נגדי, מה שדי מצחיק אם לומר את האמת.

כי בזמן שהוא בא אליי בתלונות (שאמא שלי אמרה לו), היא דווקא מתייחסת אליי נורא נחמד פתאום.

זה מרגיש כמו גירסה מעוותת של 'שישי הפוך'.

 

בכל מיקרה, שיהיה לכולכם סופ"ש פורה ומהנה. [;

 

והינה משו לשיפור המצב רוח:


 

נכון שהוא פשוש??? D:

 

 

נכתב על ידי , 4/4/2008 12:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות.6.6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות.6.6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)