לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמוני-כמוך


:)

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 204917693 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

חדשות..(:


היי אנשים=]

אז אחרי ששנים לא הייתי כאן!אני קצת אכתוב מה היה בזמן האחרון..

רק כדי שלא יהיו לי חורים:)

*חיפשנו שרות.. הלכנו אני הילה והודיה לבאר שבע..[כבוד!]

*ואז באותו שבוע אני הודיה וחנהל'ה הלכנו לשדות נגב.. זו הייתה בערך הבדיחה של החיים שלי אחרי שלקחו אותי לאנשים בגיל 20-*55 עם פיגור דיי קשה... כשאני נבהלת ומנסה לברוח משם..!! והמנהל עוד יותר הפחיד..!

*אז עברנו בגרויות חורף, כמה מתכונות [מקווה שבהצלחה רבה.]

*צחוקים, חויות, הכתרה, ימים שלמים בלי שנה

*סגרתי שרות=]

*טסט... ראשון..!!שהיה ממש שוק בשבילי כי חננאל עשה לי סרט שלא עברתי ובסוף אמר שעברתי..=]-אבל זה היה ברור שאני אעבור=]

ואז קצת משעמם.. לימודים.. הברזות.. ועוד הברזות=]

ויומולדת=] 18!:) שעשו לי מלא מסיבות והיה שיא הכייף!=]

במיוחד ביום ראשון!=] תודה לכן!! אין לכם מושג כמה אני מתה עליכן ומעריכה!

ואתמול..=]=] היה שיא הכייף! נסענו אני ונוש לכל העולם!

קנינו בגדים לחג.. ואז נסענו לנתניה.. לאכול אוכל חדש=]! מפ"ת נסענו לנתניה!! ואז היינו בים.. היה שיא הצחוקים.. ואז נסענו לעזריאלי וניסינו להגיע ב שעה לאריאל לאוטובוס.. נסענו בטיליםםם! נועם נסע בכביש של 80 על 114 חח והיה שיא המפחיד.!!=]

אבל היה כייף! ונהנתי מכל רגע..! ממש ממש מכל רגע!:)

אז זהו החדשות..=]

עוד 4 חודשים מתחילים שרות.. ואני מאוד מאוד מקווה שיהיה טוב.. ומקווה שאני אעבור את זה בשלום ובלי סיוטים מיותרים..

 

חג חרות כשר ושמח לכולם!!

הגאולה מגיעה!=]

רותם:)

 

נכתב על ידי , 7/4/2009 16:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*רותם(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *רותם(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)