לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Xx..I Can't Take My Eyes Off Of You..xX


אם העולם מפנה לך את הגב,תיגע לו בטוסיקP:

Avatarכינוי:  Little Stupid Bunny™

בת: 30

ICQ: 304889605 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


lying on the grass

the air smells like after rain

starting to cry,

the tears are crushing around my face

I can't stop thinking about you,

you're always in my mind

you gave my your heart,

on one loved me better than you,

but we needed to break-up

just to think about it is freaking me out

all I wanna is hug you,

hug you tight,

that you'll feel my heartbeat

everyday I think about the first time that told us that we can't be together

you were crying

just to think about it,crushing my heart

you said that took your love

I said that you'll find someone better

in that time,I didn't want stop to hug you,

I wanted that the moment will last forever

and now,I'm writing this words and I just wanna cry

I love you

it's too bad that you're so far away,

'cuz all I want is to be with you..

 

הקטע שהבחור בכה,הוא סיפור אמיתי.אני אוהבת אותך=|

נכתב על ידי Little Stupid Bunny™ , 21/10/2008 01:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע שרשמתי..


יושב על הדשא.גיטרה בידיי.

חושב על המילים הנכונות.על המילים המתאימות

שיגרמו לך לחייך.שיגרמו לך לדעת כמה את חשובה לי.

ראשי מוצף במחשבות.יותר נכון,בזכרונות.

אני זוכר את הפעם ההיא שישבנו על הספסל.

שמתי עלייך את היד וליטפתי אותך.

את חייכת.לא יכלת להפסיק.הרגשת מוגנת.

אני חייכתי בחזרה.אני אוהב את החיוך שלך.

אמרת לי שקר לך,ואז אני הסתובבתי וחיבקתי אותך חזק.

זה היה כ"כ נעים להרגיש את חום גופך.

פעימות הלב שלנו התאחדו.הרגשתי את הנשימות שלך בעורפי.

המשכנו להתחבק.פשוט לא רצינו להפסיק.זה הרגיש כ"כ נכון.

הייתי יכול להמשיך לחבק אותך לנצח.

אני לחשתי לך שאני אוהב אותך.את אמרת לי שגם את אוהבת אותי.

התרחקתי מעט כדי שנראה אחד את השני.

החזקתי את פנייך בעדינות ונתתי לך נשיקה.איזה שפתיים רכות

יש לך..בחיים אני לא אשכח את המגע שלהם..

פתאום.נקטע לי הזכרון.הותקפתי מוזה.מתחיל לרשום את המילים.

תוך כדי מדמיין את הלחן בראשי.כ"כ מקווה שתאהבי את השיר.

אני אוהב אותך.

..........

מזמן לא כתבתי פה.המצב רוח שלי חזר,למרות שלא הכל טוב.

רק עדכון מצב קטן-

הכרתי עוד אהבה קטנה,רק חבל שזה נמשך כ"כ מעט זמן..

 

שיהיה לכם חג שמח:]

נכתב על ידי Little Stupid Bunny™ , 15/10/2008 01:18  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,718

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Stupid Bunny™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Stupid Bunny™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)