לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ואז מחייה את התמונות,שיכנס קצת אור לחדר, ברחוב עוד משדר,הכל בסדר... "



Avatarכינוי:  רנקי :)

בת: 30

ICQ: 321512275 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

2010, ו- פאק,כמה זמן לא הייתי פה!


שלום לכולם,
לא הייתי פה בערך ממאי-יוני שנה שעברה אני חושבת.
עבר הרבה,
יותר מידי בשביל לפרט פה.
עברתי ארבעה בגרויות -
היסטוריה (90) לשון (94) מתמטיקה (100) ואנגלית (64)
בסה"כ סבבה.
בחופש נהניתי מאווווד , היה אחת החופשות השוות,
הייתי בקורס הדרכה מסכם של הצופים לחמישה ימים,
ובמחנ"ק אדיר של שבוע .
והייתה לי יום הולדת 16 :)
התחלתי שנת הלימודים החדשה סביר -
עברתי כיתה כמו שרציתי שנה שעברה,
ובנתיים הלימודים הולכים לי נחמד .
אני מקווה שאני רק אעלה וישתפר,
כי תמיד אפשר לשאוף לגבוהה יותר .
יש עוד חודש לסיום המחצית, בערך חמישה-שישה מבחנים
ואני אתן את הכל בכולם,
וגם במבחנים של המחצית הבאה כמובן, ובמתכונות,בגרויות וכו' [:
שגרת הלימודים דיי מתישה,וכמעט ואין לי זמן פנוי ,
בגלל זה גם ירדתי מההדרכה בצופים,למרות ששנה שעברה ממש רציתי את זה.
אבל טוב לי ככה.

אני מקווה שאני אמשיך ואעדכן פה ,
למרות שכל פעם אני נוטשת...
וששנת 2010 תהיה בשבילי (וגם בשבילכם!)
מוצלחת,מהנה,מעשירה,כפית,מאושרת ומדהימה
מכל הבחינות, ובכל המובנים!

שיהיה שבוע נפלא -
שירן.
נכתב על ידי רנקי :) , 2/1/2010 21:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרנקי :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רנקי :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)