לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מאי ;

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

מה עידכנתי אחרי 4 חודשים ו5 ימים


יא אלוהים היה ימים שלא הייתי מצליחה לא לעדכן יותר מיום אחד;

כנראה שבאמת התמכרתי לפייסבוק כמו כל העולם . לא יודעת מה עשה לי חשק ככה לכתוב איזה פוסט , סתם אולי זה שיום שישי ומזה הרבה זמן המחשב שלי נתן לי להכנס לישרא בלוג.

קרו דיי הרבה דברים מאז שעידכנתי פעם אחרונה, לא משו יותר מידיי רציני

סתם הצלחתי לעשות את כל TO DO LIST , עליתי ל5 יחידות באנגלית ולא רק זה שעליתי עוד קיבלתי 100 במבחן . נכון שהמבחן היה קל אבל עדיין זה אומר משו לא חח , סיימנו תשיפוץ בתוך חודשיים ! נסעתי לקורס מסכם וגם למחנה קיץ והיה מחנה קיץ הכי הכי כיף בעולם. ובלי יותר מידי ששאלו אותי שמו אותי מדריכה ממש לא רציתי את זה בהתחלה וכזה למי יש כוח וזין אבל בסוף דיי נכנסתי לזה , כן זה לוקח לי פול זמן מהחיים אבל זה כיף והחניכים שלי לא ממש נותנים לי לעביר להם פעולות אבל הם ממש חמודים ומצחיקים ואני אוהבת אותם חח.

טוב בכל התקופה הזאת שעד תחילת ההלימודים וקצת אחריה מאז שעברנו לבית הייתי בדכאון כזה סתם כי היה מלא שינוים ולא הבנתי מה אני רוצה מעצמי בכלל פתאום חדר חדש והכל נראה שונה. אבל בסוף הכל חזר לעצמו

והולך לי דיי טוב השנה עם כל הלימודים והשטיות בלי להתאמץ יותר מידי אני מוציאה ציונים מעולים ! הציון הכי נמוך שלי היה  97!

 תאמת שהקיץ פשוט מסרב לעבור ואני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבלל באלי חורףףף ואז אני יקנה מגפיים מהממות כזה

וצעיץ וסקיני וווו אני ירגיש טוב עם עצמי חחח~

סתם לא יודעת מה אני רוצה מעצמי תאמיד אני רוצה מה שאין לי וזה מעצבן אותי. ואם היה לי את זה לא הייתי רוצה את זה קיצר אני ממש דפוקה לאנורא יעבור אם הגיל או משוו

כמו שחברתי לימור אומרת

Even though my body is icy cold, when I take a breath my chest feels like it's burning אומר/ת:

כה תכלססססססססס

Even though my body is icy cold, when I take a breath my chest feels like it's burning אומר/ת:

העולם התחרפן

 

כן כי בתכלסססססססססססססססס הכל מוזר

לא נורא זה רק הלב

נראלי סיימתי לחפווורר סתם ממילא אפחד אחד לא בישרא בלוג אולי חוץ מלימורי אהובתי וטוב שככה כי ככה היא תאכל לקרוא את זה ולא לצחוק עלי. כי אני פשוט אוהבת את הילדה הזאתתתת כי היא כזאתי מושלמתתתת ולימורי תראי שהכל יסתדר

קיצררר

חכו עוד כמה שנים תראו אותי בווג או שטות אחרת להת'

 

נכתב על ידי מאי ; , 7/11/2008 20:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאאאי ב-13/11/2008 17:28
 





15,982
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)