לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


" אנחנו בני שתים עשרה. . . "

כינוי: 

בן: 31

ICQ: 305815800 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תמונות ועדכון אחרי כ"כ הרבה זמן


 

וואי הרבה זמן לא הייתי פה, והאמת היא שאני חושב שגם לא הייתי נזכר בבלוג הזה לולא היו נשלחים לי עדכונים למייל של בלוגים להם עשיתי מנוי
אז אמממ מישהו עוד בכלל קורא פה עדיין? זוכר אותי?

 

אני מבין שהפוסט הקודם היה די פסימי, ותתכוננו, כי גם זה לא הולך להיות הכי אופטימי שיש..
אני ואליס ביחד, טוב אממ אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה ככה לאור המצב בינינו.. אני מרגיש שזה כבר לא אותו הדבר, ושה גם בחיים לא יהיה אותו הדבר..
משהו השתנה.. הרבה דברים בעצם, אני מרפרף לי פה בארכיון וצוחק..
הייתי ילד.. תמים.. נאיבי..

 

אבל לא עכשיו השתנתי גם חיצונית וגם פנימית
למה הכוונה?
למדתי להעריך יותר דברים, להבין שהחיים הם לא משחק, ושאני כבר לא ילד..
התחלתי להסתדר יותר עם אנשים, לנסות תמיד למצוא את חצי הכוס המלאה...

וביני לבין אליס כן אפשר להגיד שיש חילוקי דעות, על הרבה דברים אנחנו לא מסכימים,
ואני יכול להגיד שפעם אם היו שואלים אותי אם עדיין נחיה ונהיה ביחד עוד 20 שנה התשובה הייתה בהחלט חיובית
אבל לא, היום זה שונה לא חושב שהיא הthe one..

....היחסים שלנו חולים, הרוסים
רבים משלימים, רבים משלימים

אני לא חושב שאני רוצה ומוכן להמשיך ככה.

 

חוצמזה שיש לי די קראש סודי (טובנו כבר לא סודי אני חושב..) על מישהי (..שגיליתי שגם לה יש פה בלוג אגב) 
למדתי איתה בבי"ס הקודם, פיטי מכיר אותה.. הייתה תקופה שנראלי הם רצו אחד תשני גם, אבל לא אני יודע שזה אבוד כי א' כל- יש לה חבר
ב' כל- היא מבוגרת ממני בשנתיים.. תמיד רציתי אותה אבל איך אומרים.. איחרתי את המועד כנראה...

 

 

טוב אממ הנה כמה תמונות כי לא ראיתם אותי הרבה זמן(:

 






 

 עכשיו תסלחו לי,

הלכתי לנסות לעשות משהו עם העיצוב פה

 

אה ויהיה נחמד אם מישהו יהיה נחמד ויעניק לי פרו^^


 

נכתב על ידי , 4/12/2007 20:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של PureXBitch_† ב-5/1/2008 21:29
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnt0n אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ant0n ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)