לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I feel good Ta na na na na


מקווה שתהנו D:

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 315056535 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

שנת 2007-2008 כיתה יא'


השנה כמעט נגמרת.. אני חייבת לציין שזאת היתה השנה הכי טובה בחים שלי.. אני כל כך נהנתי השנה הכרתי מלא אנשים חדשים אני כל כך נהנתי וגם כמובן היו גטעים שלא כל כך הנהתי.. חיי האהבה שלי עדין לא מושלמים =\ אני לא מבינה איך זה שכל אחד שאני מתקרבת אליו בסוף פוגע בי
אבל חוץ מזה אמא שלי וניקי חבר של אמא שלי החליטו במשך השנה הזאת שהם הולכים להתחתן ויש כבר תאריךךך!! 3.7.08 תזכרו את היום הזה הוא הולך להיות משהו מיוחד אני כל כך הולכת להשתגע שמה פעם ראשונה אמא שלי תיראה אותי מסטולה.. חחחחחח
כיתות יב עזבו אתנו כבר.. אני לא רציתי שזה יגמר יש לי כל כך הרבה ידידים מיב שאני יודעת שאני לא אראה אותם שוב עצוב לי שהם הולכים וגם עצוב לי שעוד קצת גם אנחנו הולכים ואז צבא הזמן עובר כל כך מהררררררר~
ואני תמיד רואה את אחותי אומרת לי "וואי טל תהני כמה שאת יכולה מהתיכון השנים האלו לא יחזרו" ואני בהחלט מבינה אותה.. אני יודעת שזה לא יחזור ואני לא רוצה שזה יגמר אני לא יראה עוד את כל האנשים האלה.. זהו נגמר בקרוב
אבל מה שכןן אני לא אצטרך ללמוד יותרררררר!~ פאקקקק יש לי מגן בהטוריה ואני צריכה ללמודד אז בעייייי כולם תזכרו את מה שאמרתי~ ;)
נכתב על ידי , 21/5/2008 14:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,054
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטולה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טולה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)