לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דברים שרציתי לזכור


אני עוד לא יודעת. זו תקופה נוראית, ואת כל הדברים היפים אני רוצה כאן. גם את הרעים. את כל הדברים ששווה לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יש לי בעיה.


אני לא מצליחה להעביר את מה שאני מרגישה למילים. ((:

נכתב על ידי זוכרת , 20/7/2008 15:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של F U N H O U S E ב-24/1/2009 11:53
 




13/07/08

אישה מיוחדת

אני יושבת בבסיס, ואין לי הרבה מה לעשות. חושבת, בעיקר. לפעמים מחייכת חיוך עצום, לפעמים נעצבת קצת אל תוכי.
כי נגעת בי. וזה חדש ומיוחד. ואת צודקת, זה גם מפחיד.
משהו כמו חמישה חודשים שלא הרגשתי ככה עם אדם. שלא התרגשתי ככה מאדם. כל מגע קל בינינו מוציא אותי מריכוז ומגבש בי שלווה. השיחות בינינו זורמות ומתמשכות, ההסתמסויות מטרפות.
אני לא יכולה בכלל לחשוב על האפשרות שאוותר עלינו. אם אני מדברת ככה אחרי ארבעה ימים, איך אדבר בעוד שבוע, שבועיים, חודש?
אני משחזרת את המגע שלנו ומשתגעת בתוכי, מבקשת שכולם יעלמו ואני אוכל להיות לבד וללטף את עצמי כדי להפוך את החוויה למוחשית יותר.

משגע יותר מהכל - את מתרגשת ממני. כמו שאני מתרגשת ממך ואולי אפילו יותר. אני שומעת את ההתנשפויות שלך, את קטיעוּת המחשבה לנוכח העיניים שלי שמסתכלות בך. ההיאנקויות שלך. הן מטרפות אותי. להעביר לשון על השפה העליונה - אנקה - על התחתונה - נשיפה. ולמשמע אלה מחוללים בי הדברים הקטנים האלה שאין להם שם, מאיימים לפקוע את הלב ולקרוע את העור. לגרום לי להרגיש באמת. אותך.
אמת גדולה כמו זו בה ראית אותי.


שני אנשים יפגעו. אחד היה נפגע בכל מקרה. השני נפגע אך ורק בגללנו. בגללי, כי אני האדם שצריך היה לשמור עליו, מתוקף הגדרתי - חָבֵרה. כנראה שאני אדם מרושע ומגעיל, כנראה שאני לא חברה על אמת. כנראה שכל האנשים שאוהבים אותי וטובים אלי צריכים להתרחק, כי יבוא יום ואפגע בהם. יבוא יום.

אני אוהבת את קורנליה. אבל יותר אני אוהבת את מה שאנחנו יכולות להיות. ושונאת הזדמנויות מוחמצות, בעיקר מבטיחות כאלה.
נכתב על ידי זוכרת , 14/7/2008 14:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון תוהמי14 ב-20/7/2008 15:25
 




השיחה האסורה.

 

**והנה אני מוצאת את עצמי כותבת כדי לסדר מחשבות. לא טוב. ממש לא טוב.

 

מקווה שהדברים הסתדרו על הצד הטוב ביותר. לילה טוב, חלומות מתוקים.

 

**לסדר מחשבות? לא בטוחה שהבנתי.. לא ממש הסתדרו אבל נראה מה יהיה מחר.. לילה טוב. נשיקות.

 

**משהו בי נפתח אלייך אתמול. הרגשתי שאת רואה אותי באמת.

בד"כ אני יודעת בדיוק מה אני מרגישה וחושבת. אני כותבת מחשבות כשהכל מסתחרר ולא ברור. מתוך מצוקה.

אני כבר אאפס את הכל אצלי, כי זה מה שנכון לעשות.

 

עדכני אותי מה הולך. אני, מצידי, אדבר איתה מאוחר יותר.

נשיקות ויום טוב:)

 

**מצוקה?? אבוי. עדיין לא בטוחה שירדתי לסוף דעתך אבל אני ממש (ממש!) מצטערת.

מהבוקר אני יושבת עם הילדים על תוכנית שיווקית ככה שלא החלפתי איתה יותר משתי מילים. לא יודעת מה יהיה..

 

**אין לך מה להצטער, ממש לא! גרמת לי להרגיש, ואלמלא הנסיבות לא היה בזה דבר רע.

 

אגב, לכולם את קוראת ילדים? P:

 

**אני קצת (הרבה) מבולבלת אבל ננסה להניח לזה..

חח לא לכולם אבל אני כן נוטה להשתמש בואריאציות של "ילד" (ובאופן כללי, לתת כינויים) (-B

 

**נניח לזה.

אבל לא לפני שאקבל כינוי P:

 

**חח מה גורם לך לחשוב שאין לך כזה?

 

**העובדה שעוד לא השתמשת בו בפני :)

 

חחח לא לא, זה כינוי שיכול להתקיים רק בדיבור עלייך (ולא אלייך).. לא מתוחכם במיוחד: "העיניים".

 

**לא מתוחכם במיוחד, אבל בהחלט מיוחד :) זכיתי :)

 

**חח תכל'ס ;-) אגב, אין צורך לציין שיש דברים שנאמרו בחוגים מסויימים בחיי אבל לא קיבלו אםילו רמז בחוגים אחרים, נכון?

 

**זה ברור, אבל בתור מי שאין לה (כמעט) נגיעה בחוגים בחייך, זה לא מקבל מבחינתי משמעות.

 

תמיד הכל מרומז אצלך, הא? וצריך לבקש שתפרשי... :)

 

**דווקא חשבתי שזה היה ברור (-B (אני דווקא נוטה לתכלס ולא לרמזים.. נראה לי)

 

**אני מניחה שליד קורנליה לא תקראי לי 'העיניים' ...

קורנליה היא חוג בחייך? :)

 

אז איכשהו איתי את רומזת, יקירתי :) או שאולי זו אני שמניחה שאת מתכוונת ליותר ממה שנאמר? נו, שוין. לא קריטי :)

 

**חח כשאת שמה את זה ככה, יש בזה משהו P-:.. בהקשר הנוכחי - כן, היא חוג.. אנסה להיות ברורה: א. דיברתי עלייך (מחמאה) ב. לקורנליה, מן הסתם, לא אמרתי מילה.

 

**ועכשיו אני מתעסקת איתך במקום להתרכז בעבודה עם הילדים.. המשך יום נעים בייבי :-*

 

 

**כן, אני נאבקת בעצמי שלא להסמיק או לחייך באופן מוגזם, אז מוחמאת בצורה הכי מאופקת שאני יכולה... כמו אתמול.

יום מתוק, יקירתי.

נכתב על ידי זוכרת , 11/7/2008 19:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/7/2008 15:18
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  זוכרת

בת: 35




1,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוכרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוכרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)