לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Free Enter


בלוג חופשי.. אתם רוצים תכנסו... לא עולה כסף..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

סינרגיה עצמאות שמייח:)


קודם כל שלום אחרי תקופה ארוכהההה,

והכי חשוב- אני פה בגלל(למזלי לא אשתי:P) נופר

. לא ללב חלש ולמעריצי טיפקס

 8:15

 טיפקס כבר ניצב על הבמה.

ואני הייתי בדרכי לגבעת שמואל, שם הייתה ההופעה.

כמובן שלא הלכתי לשם כדי לשמוע גמד מקפץ,

אלא הלכתי כדי לראות את חברה שלי רוקדת על הבמה. (רצוי לציין שהיא רקדה מהמם!!!:) ).

אז נאלצתי לשמוע כמה שירים מאוד מובנים(אני חייבת לציין) שלו.

כמו: "פוש דה באטן" המאוד לא קולני ומוזר להחריד.

וכמובן שזקנה לידיד החלה שיחה איתי באמצע השירים, טוב נו לפחות הסיחה לי את הדעת מהגמד הצועק.

"הוא הולך לייצג אותנו באירוויזיון" היא אמרה לי, כאילו גילתה לי את אמריקה.

"אפילו את הקדם הוא לא יעבור" אמרתי בשקט לעצמי

"ראית איזה צוואר עם שיער יש לו?" שאלה אותי הזקנה.

"חחח צוואר?, אם כבר זקן, וכן, קשה שלו לשים לב למראה התיש הזה".השבתי בצחוק.

אז אחרי עוד כמה שירים בלתי נסבלים שלו, כשכל הערסים רוקדים לצלילי "פרח השכונות".

ואז אחד התחיל לצעוק"עוד הפעם, עוד הפעם" והדבר היחיד שהצלחתי להשיב היה"רד מהבמה!!!!!, רד מהבמה!!!"

אח"כ ראיתי את ההופעה של חברה שלי והיה ממש יפה.

משם רצינו להגיע במונית לבית לזרוס, לסינרגיה!.

כולי עומדת נבוכה בחוסר מעש, טוב, ככה זה כשחברות שלך מחכות למונית בדיוק מתחת לבית של החבר לשעבר,

ואני עם מכנסיים, והוא דוס.

ואז רגע השיא, נדמה לי שאבא שלו פשוט הסתכל עליי, ואז הלך, ואז הוא חזר שוב לבדוק אם זו באמת אני.

אם זה לא אבא שלו, זה סתם מישו דוחה. תשפטו אתם ותגידו לי מה יותר גרוע:S.

אח"כ נסענו לסינרגיה, אז פספסנו את חלק מהשיר הראשון.

"אשם", אבל לפחות הספקנו את כל השאר.

אני חייבת לציין שהם פשוט ענקיים!!! חולה עליהם!!

אח"כ הספקתי לצלם את התחת של רון הופמן תודו שהייתם מתים להתחלף איתי:S,

או שלא...חחח

אח"כ אח של חברה שלי ריסס אותי בספריי,

ונראיתי כמו קרואלה דוויל רק בלי השחור בשיער, או שאולי נראיתי סתם כמו סבתא זקנה.

משם הלכנו למרום נווה-הבית.

וראינו שני שירים של...כן כן...נואש אבל מה לעשות.

רמי קליינשטיין, "כמו אש", "קח אותו לאט את הזמן".

וכשחושבים על זה, הוא באמת רקד כמו אש.

ובאמת לקח תזמן לאט, הוא הופיע משמונה בערך, עד 12 בלילה.

והכי מצחיק היה המחזה של חבורת זקנים רודפים אחרי רמי. אח"כ מתנו מרעב, אז הלכנו לאכול פיצה, קרה.

רצוי לציין: בעעעעעעעעע.

באמת שהיה מגעיל:S חחח נראה לי חטפנו קלקול קיבה.

ואז הלכנו משם ונופר ה"חכמה" הפילה את הפלא שלה, ואז הוא עשה מסך שחור....:S

אז התחלנו להפיל אותו בכוונה כדי שיעבודXDDD

אהה ועשינו כמה תמונות של אלוסטארים:P

וזהו, אכן יום עצמאות שמח:)

אז דבר אחרון, מזל"ט!!!

למי? לא, לא לחבר שלי לשעבר:S

למרות שגם לו יש בדיוק יומולדת.

למדינה!!!

אז יאללה, בייוששששששששששששש תהנו המון:)

 יום עצמאות שמייח.

נכתב על ידי , 24/4/2007 13:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 33

ICQ: 348556987 

תמונה



מצב רוח כרגע:


844
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע פרידמן[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע פרידמן[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)