לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lunatic Asylum


It´s all my head I know So they tell me so Until my head explodes Into my head it goes


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

הבלוג שינה את תכליתו והפך ליומן תיעוד אישי.


וכעת במקום להציג חפירות חסרי תכלית, הוא יציג חפירות בעלות המון תכלית ותוכן, לשם שינוי!

 

הבלוג כעת מיועד לתיעוד מחשבותי, חלומות שחלמתי, רעיונות שיש לי לסטים לצילומים, לתסריטים, זוויות צילום, ציורים, כל מה שמתחרש אצלי בראש בקיצור.

 

במשמרות הלילה בבסיס יש לי המון  זמן פנוי למחשבות עמוקות ומפגרות, אז נפלא לכולם.

 

אם מישהו מגיע לפה איכשהו בטעות, אם אני מכיר או לא, אנא שמור על כך בשושו, ואל תגנוב רעיונות, יום נפלא!

 

נתחיל,

דווקא בחלומות שתיעדתי, וכאלו שעוד לא.

 

#1

 

לפני בערך חצי שנה כשרציתי עוד לעבור לבית ספר אלון, חלמתי בלילה אחד 2 חלומות שאת שניהם אני זוכר והם מאותו הקשר.

 

1. אני כולי מאושר, הולך לבית ספר אלון ביום הראשון שלי של הלימודים, נכנס דרך הדלת הראשית, מרגיש קול, פריק, מגניב, יש לי שיער ארוך ואני מאושר.

אני עובר במסדרון מלא לוקרים, פתאום כשאני מעביר את היד בשיער כדי ללטף אותו אני מרגיש קרחת, אני רואה שיער, הוא נמצא שם, אבל אני מרגיש קרחת כשאני נוגע, אין שיער, אני מיד פותח בריצת אמוק ולוקח פניה ראשונה לשירותים, מסתכל במראה ורואה שיש לי באמצע הראש קרחת ענקית.

2. אני חוזר מהבית ספר, כנראה שאפילו באותו יום של החלום הראשון, כולי מבסוט, אני לא זוכר את מה שקרה כל היום, אני פשוט מיד הולך לשירותים בבית של סבא וסבתא שלי, אני זוכר הכל בדיוק מושלם עד הרהיט האחרון. אני נכנס לשירותים ורואה את סבא מת על הרצפה.

 

באמת הייתי אמור להתחיל ללמוד בבית ספר אלון לאומנויות ברמת השרון, בסוף החלטתי שלא.

 

#2

 

ההפסקה מתחילה, אני בבית ספר מוזר, מקום שאני לא מכיר, אבל משום מה אני יודע בדיוק איפה הכל נמצא, אני פוגש את אור קמין, היא לובשת חולצה ארוכה אפורה צמודה כזאת, ו.. אנחנו מתחבקים, (מאוד מוזר ששנינו מתחבקים) אנחנו יוצאים החוצה, יושבים על הדשא, נשענים על עץ דקל גבוה, מעבירים הפסקה שלמה, מדברים, לא זוכר על מה.. פתאום עידו מגיע, אני מתחיל לקנא, אני לא זוכר מה אור עושה, אבל היא ישר מחיכת ואומרת משהו מצחיק, במבט מאושר כזה. ואז אני חושב על זה, זה מוזר, חושב תוך כדי חלום. ואז אני אומר לעצמי שזה כנראה בזכות שלי, שבזכותה קיבלתי ביטחון עצמי.

 

#3

 

אני לא זוכר את החלום, אבל יש לי את הדברים המרכזיים בו, הדברים היחידים שאני זוכר:

מפלצת, אבקת שריפה בצבע חום ירוק שהיא בעצם תבלין לפיצה, גפרורים, ואש.

 

#4

 

הדבר היחידי שאני זוכר הוא ראשי תיבות ומילים:

 

אלא אם כן אתה מקרה חריג,

 

ראשי תיבות אאכאמ"ח, מספר ימים לאחר מכן ד"א ראיתי את ראשי התיבות האלו בגראפיטי על תמרור דרכים.

 

#5

 

בלילה של יום כיפור, אחרי שחזרתי הביתה, היה לי חלום מוזר שאני זוכר בצורה כלכך מדויקת שזה מפחיד, יש לציין שכאבו לי הביצים בטירוף מהנסיעה באופניים.

 

החלום:

 

חלמתי שאיך שאני עידו חן וקובי מגיעים לגן טל עם האופניים, שניה לפני שהתפצלנו לבתים במציאות, אני ועידו נשארים, כמו במציאות, וגם חן איתנו, קובי הלך. פגשנו את דור דנה ויואב (במציאות זה היה רק דנה ויואב). עידו וחן הולכים עם דנה ויואב, אני הולך עם דור.

אני ודור נשכבים על מין שמיכה או משהו ומדברים, בשלב מסוים מתחילים להתחרמן, היא באה מעלי, אני זוכר תמונה ברורה בראש שלה מעלי עם החזה בחוץ, ואז אנחנו מזדיינים.

עידו חן ודנה מופתעים ומסתכלים, דור שותקת לכל אורך האקט, גם אני. אני לא מצליח לגמור, ויש שקט מביך, היא לא אומרת כלום, זה נגמר, אנחנו נפרדים, פוגשים את שחר כמו במציאות וחוזרים הביתה, אני מבואס למרות שאהבתי את האקט, ואני הולך לישון.

 

מה שמוזר בכל זה הוא שבחלום אני הולך לישון, זה כמו מעגל כזה, וזה מוזר, זה כלכך דומה למציאות עד כדי שמצאתי את עצמי ער באמצע הלילה, תוהה, אם זה היה חלום או מציאות.

 

#6

 

חלמתי פעם ראשונה על גל נחשון (:

 

חלמתי שיש אירוע גדול כזה אצל השכנים שלנו עם השער הגדול הכחול צהוב הזה (באותה התקופה לא הכרתי את הבן של השכנים, גאיה). האירוע היה מין אירוע משותף כזה שאיכשהו קשור לאח שלי.

גל גם היתה שם, באירוע, אני הייתי מופתע שהיא באה ושאלתי אותה מה היא עושה שם, מסתבר שהיא בת דודה של הבת של השכנים (גאיה). לאחר מכן מסתבר שהיא גרה שם.. זאת היתה סוג של מסיבת יומולדת או משהו בסגנון...

 

המשך כשיהיה לי כח,

כלומר.. מחר באותו מקום ואותה שעה(:

נכתב על ידי , 18/2/2009 06:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ! ב-23/2/2009 21:10
 





כינוי: 

בן: 34

ICQ: 193701729 

תמונה




12,188

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHip Albatross אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hip Albatross ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)