לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A VOT I YA




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007




 

הייי חזרתיי עם הרבה מהה לספר ...

חזרנו לתיכון המשעמםם שלנוו ..

והינה לא הספיקו להתחיל את השנה וכבר השבוע הזה צריכה להיות שביתה ...

פחחחח מפגריםםם....

טופפ כך יש לי עוד יומיים יום הולדת (((((((=

מחכה ליום הזהה ה9 ל10 עוד יומיים 16 הייתם מעמינים איזה קטינה אניי ..((((=

משהוו מפחידד ...

טופפ הינה כמה תמונות לתחילת השנה החדשה ...



אני בבצפר איזה תלמידה מיצטיינת (((=



באמצע שיעור אופטיקהה ...



והינה לה קטיהה .....

טופפ אני וקטיה הלכנו לים לפני שהקיץ נגמר והינה כמה תמונות שעיצבתי...


חחחח אני וקטיה עושות פוזות מול המצלמה .....((((((((((=



והינה אניי ((((= חחחחחחח



איזה פרצופים דפקנו פהה חחחחח .....

טופפ ועכשיוו סתם תמונות חמודותתת ....

תמונה שאני עיצבתי אחת הנדירות חח(((((=

זה תמונה משנה שעברה ....



עוד תמונה שליי ((((=



אחותי היפיופה מהממת שלי חזרה מחו"ל...

טופפ אז כך עברה עליי תקופה עם הרבה כאב והרבה שמחה ביחד ....

עכשיו אני שמחה כי יש בחיים שלי אנשים שכיף לי איתם  לא שכודם היה לי רע עם חברים שלי ...

פשוט עכשיו אני מקבלת הרגשה הרבה יותר טוב אני מרגישה טופ עם עצמי ...

אז כך עזבתי שחייה התחלתי לעבוד וללמוד ....

אגב שנה טובה אנשיםם ....

היההה לי את חג הסוכות הכי כפיי שיהיה עד עכשיו נהנתי בטרוףף כמה ימים של צחוקים ודחקות

בחיים שלי לא נהנתי כמו סוכות הזה ....

הכל בזכות יורצ'יק אסי נהוריי יוגב דניאל חדד דניאל אורר דפרין ואור אטוןן תודה רבה לכם חולה עלייכם .....(((((((((=

טופפ אז יש לי להגיד לכם רקק שנה טובהה עם כל הדברים המתוקים בעולםם ...

טופפ יאלהה ביושש לכולםם   ......

מועהה אוהבתת אותכםםם את כולכםם ......

במיוחדד את יורצי'יקק אסי יוגב נהוריי שסבל אותי כל יום לפנות בוקר עד הבית שלי אור דניאל וזהו נראה לי......

טופפפ אזז יאלהה מואההה ביושששש....



 


 

נכתב על ידי , 7/10/2007 18:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 33

ICQ: 344091015 

תמונה




423

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsofushka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sofushka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)