לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"המלאכים בוכים בלילה, לא נשמע קולם..."


אני והשאר...

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

שלג



ואו,

מאיפה להתחיל...

סופשבוע מדהים...

שלג,

כמה ששלג משחרר, הסתכלתי בבלוג בפעם הקודמת שהיה שלג,

איזו הרגשה, לפרוק, לשחרר. לרוץ לצעוק לבכות לשמוח לריב ופשוט הכל,

זה המקום להגיד...להגיד הכל,

כמו דף לבן, שמשחררים בו הכל. הוא מתמלא. וכשהוא נמס זה כאילו שהדברים הרעים נמסים איתו.

זה נזרק לשום מקום. ומתחילים מחדש,

שלג נותן הזדמנויות, להכיר להתחבר לשמוח.

אפשר למעוך אותי, לאכול אותו לדרוך עליו,

והוא לא מגיב. פשוט... להוציא. הכל!

איזה רגע חלומי היה שהתעוררתי והכל היה לבן בחוץ,

ולא היה לי אכפת שקר, התעוררתי ב6. שמתי נעליים ומעיל ויצאתי,

מצוידת עם סירופ פטל, כוס וכפית.

כי ככה אוכלים שלג(:

בקיצור, שלג. היה אחד הרגעים היותר כיפים,

אני לא בטוחה שאי פעם נהניתי ככה.

קצת תמונות.

 







רענן

 

 

אני אמאבא



6 בבוקר=\

 



אני ואבא

 



אני. מסטולה... חחח

 



שלג...

 









הבית שלי(:

החצר




סתם פוזות מפגרות בשלג....

כן חח



יאמממ...

 



שוגוני...

 





 



טוב.. הממ זהו,

 

חוץ מהשלג, היתה הופעה של היהודים,

איך היהודים תמיד מצליחים להוציא אותי מכל מצברוח רע,

פשוט... היה מדהים. נהניתי כ''כ.

 

וגם הייתי אצל מעין..

שמן שלי, כ''כ נהניתי איתך.

אני אוהבת אותך!3>

 

 

נכתב על ידי , 1/2/2008 20:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אממ נחשי:] ב-10/2/2008 21:29



12,767

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme, shahar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me, shahar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)