לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"המלאכים בוכים בלילה, לא נשמע קולם..."


אני והשאר...

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


ואוו,

כ'כ הרבה זמן לא הייתי כאן,

אז נגמר החופש, החופש הגדול. נהניתי,

אבל לא מיציתי.

הוא נגמר מהר מידי, וחזרנו לשיגרה מהר עוד יותר.

אז התחילה השנה,

בית ספר חדש, כיתה חדשה, אנשים חדשים,

מערכת חדשה, וסדר יום חדש לגמרי.

כיף לי, אבל יותר מידי בשבילי..

אני מתגעגעת לשכבה הישנה,

ולא משנה עד כמה אני אוהבת את האנשים שבשכבה החדשה.

קיבלתי את המחנכת הכי טובה בבצפר,

ואחלה מערכת..

אבל קשה,

צריך עדיין להתרגל,

בהצלחה לכולם!

נכתב על ידי , 20/9/2008 19:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיו ב-26/9/2008 16:17



12,767

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme, shahar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me, shahar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)