לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם את רוצה גבר שיהיה לו: אופי, יופי ושכל - את צריכה 3 גברים.

כינוי:  XL

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

כבר לא כל כך כואב.


(9.12.06)

 

כמובן שכל פעם לשמוע את הקול שלו מעלה בי זכרונות וגעגועים אבל לא את הרצון לחזור אליו, וזה הכי חשוב, כי כל השאר יעבור (אני מקווה).

 

שלחתי לו את הדברים שלו בדואר. (8.12)

וואו! זו הייתה חבילה ענקית של 10 ק"ג.

 

אז, שיהיה שלום ולא להתראות.


 

עכשיו למשהו אחר.

לפני שבוע התחלתי לעבוד במפעל עלית.

אני יושבת באריזה וכל היום רק אורזים חטיפי דגנים של Energy. כבר נדפק המוח מהם חח אבל בסה"כ נחמד =)

מחר היום האחרון שאני יוצאת לעבודה, יום שני נחה, ויום שלישי:  הגיוס המיוחל!

כבר קניתי את כל הדברים (חולצות, גרביים, תחתונים, מנעולים ועוד שטויות), ארזתי תיק והוכנתי נפשית.

תכל'ס אני מה זה מוכנה נפשית, אני באה הכי מוכנה שיש כי כבר כל כך טחנו לי במוח עם הצבא הזה בשנה האחרונה שזה אי אפשר לתאר :)

 

אז שיהיה לי גיוס קל ולכם שבוע טוב =]

 

נכתב על ידי XL , 23/12/2006 04:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)