לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wake up in the morning n i hope that i won't have to cry today


The Heart Behind a Simple Girl

Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

2010 -> פוסט השנה (למקרה שלא אחזור עד 2011)


ועוד פעם נזכרתי שיש לי בלוג...ושאני יכולה לשחזר אותו אז למה לא..התגעגעתי לשפוך תלב שלי פה...וכשמשעמם לי אז פשוט לכתוב שטויות במיץ :)))))

אמאלה כמה דברים קרו בפרק הזמן הזה..השירות שלי מסתיים עוד מאט...ואני ממש מבואסת מזה...אני גרה בדירת שירות עם בנות שהתחברתי אליהן והן המשפחה שלי כבר ומזה קשה לי להיפרד כי בקושי ניפגש ואני יודעת כי כל אחת מאיתנו בקצה אחר של הארץ ועכשיו כשכל אחת תפנה לדרכה מי תעבוד מי תלמד מי תתחתן ותקים משפחה...לא יהיה זמן לבוא לקצה השני של הארץ :)

ולא רק אתבאס לעזוב אותן אלא בכלל לחזור הביתה...איפה שאין לי חיים בכלל בעעעעעעעע

אבל מנחמת אותי העובדה שאנלא חוזרת לבית ישר שאני עוד אסע לאילת לעשות מועדפת!! אני כבר מתה לנסוע לשם..קריעת תחת נכון אבל זאת תהיה עוד חוויה שלא נשכח בחיים ולא משנה כמה קשה יהיה..אני אקח הכל בכיף (לפחות אנסה חחח) ונצחק על זה בעתיד.

אבא שלי היה בארץ אחרי 15 שנה שלא ראיתי אותו...איזה כיף לי אה?? שיגעון!!! הבנאדם שונא את הארץ ולא יחזור לפה בחיים חחחחחח למה?? כי מדינת ישראל היא מדינה דפוקה כל אחד גונב מהשני אי אפשר לבטוח באפחד כבר תאמינו לי...אבל אחרי המועדפת באילת אני חושבת שאני אטוס לאוקראינה..אחרי 15 שנה שלא הייתי שם בטח יהיה כיף. נקווה שסבתא שלי תחיה עד אז.

 

אני וחבר שלי כבר שנה וחצי ביחד אז החלטתי לקנות לו מתנה שהבטחתי לו מזמן כבר -> מקציף לקפה. הלכנו לזיג זג לרראות מקציף מעלף בעיצוב מיוחד כזה..רק שזה לא היה מקתיף קפה אלא מקציף חלב אפילו היה לו בנוסף למקציף קנקן קטן כזה לחלב בכל אופן משו מדהים אחרון שהיה עכשיו מה קרה?? הזין לא עובד וזה המקציף היחיד שהיה בבאר שבע ומה??? הזמנה תיקח חודש לפחות. בכל אופן הוא התפשר על מקציף לקפה פשוט ביותר ספל קפה ותמונה לחדר.

התבאסתי חזקקקק...הרגשתי מזה חרא עם עצמי...כאילו טרחתי לחינם. למרות שהזין הזה עדיין לא הביא לי מתנה והוא מתעצל ללכת לקנות לי...פעם בשבוע אני בבאר שבע (בבית) והוא אין לו כוח...וכל שאר הימים הוא עובד נו מה אני אעשה לו אה???

 

אתמול היה לי חום והייתי בנתניה והרגשתי זוועה רצח מרוב שכאב לי הכל בכיתי כל היום ולא יכלתי להפסיק לבכות חברות שלי כבר רצו להזמין לי אמבולנס אבל לא רציתי. לבסוף קנו לי אקמול ועבר לי קצת..אבל חבר שלי לקח אותי הביתה באוטו שאני אנוח טיפה מהכל. לא עישנתי כבר יממה שלמה!!!! יותר!!!

עכשיו אני בבית מרגישה יותר טוב..וכשחושבים על העובדה שצריך לחזור מחר לעבודה יש לי עוד פעם חום חחחחחח אבל לא נורא אני מסיימת ביום ראשון שבוע הבא ואז מתחילה עבודה חדשה פחות מנג'סת :))

 

אני חושבת שאני מריחה ריח טוב של עוף...בהתחשב לעובדה שלא אכלתי אתמול כל היום אני מאוד רעבה אז להית'

מוזמנים להגיב

 



 

נכתב על ידי , 15/6/2010 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**Tantan** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **Tantan** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)