לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועממת כרונית...


עשרים ושמונה ימים...שש שעות...ארבעים ושתים דקות...שנים עשר שניות...אז העולם הסתיים.

Avatarכינוי:  היפשושית

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

אפתיה.


כשהתחלתי לעבוד בעבודתי החדשה לפני כחודשיים, לקחתי רטלין בזמן החפיפה כדי שאוכל להקשיב וללמוד את כל התכנים והנהלים בריכוז על וזה אכן עזר. אבל עכשיו אני לא יכולה לעשות את העבודה שלי כשאני לא על רטלין. אני אומנם עושה אותה מאוד ביעילות.. אבל יש לי בערך את כל תופעות הלוואי שרשומות בעלון המצורף: עצבנות, קושי להירדם, כאבי ראש, ירידה בתאבון (מבורך!), לחץ דם גבוה, כאבי פרקים, יובש בפה, נשירת שיער, מצב רוח ירוד ומידי פעם גם כאבי בטן. כל אלה האמת כמעט לא מפריעים לי, אני מעדיפה אותם על כאבי הלב המתמשכים שיש לי בחצי השנה האחרונה.. והרטלין גורם לי לאפתיה מוחלטת ולקהות רגשית. זה לא שאני מכורה, אני פשוט מעדיפה לא להרגיש כלום כשכואב לי הלב.


וזה מין מעגל קסמים כזה. הרטלין גורם לי למצב רוח ירוד עד שבסופו של דבר אני לא יודעת אם אני עדיין בדיכאון בגלל הרטלין או שמה הרטלין גורם לי להתעלם מהמצב רוח הרע שלי ודווקא גורם לי לאפתיה מוחלטת. 
אני רק יודעת שעברה כבר חצי שנה ואין יום שאני לא חושבת ומתגעגעת לאקס שלי. כל איבר בגוף שלי עדיין מתגעגע אליו. לא משנה כמה סקס מזדמן יהיה לי, כמה ג'וינטים אני אעשן, כמה אלכוהול אשתה, עם כמה גברים אצא..הוא פשוט לא יוצא לי מהראש
.  


 




נכתב על ידי היפשושית , 23/4/2014 20:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפשושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפשושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)