לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועממת כרונית...


עשרים ושמונה ימים...שש שעות...ארבעים ושתים דקות...שנים עשר שניות...אז העולם הסתיים.

Avatarכינוי:  היפשושית

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

השמדת זיכרונות.


בחור שפעם אהבתי סיפר לי פעם, שכדי לשכוח מהאקסיות שלו שהוא היה מאוהב בהן.. הוא תמיד מראש היה לוקח אותן בדייט הראשון לאותו פאב או מסעדה מסוימת, וזאת כדי שאחר כך לאותו מקום שהם יצאו אליו, לא יהיה בשבילו ערך סנטימנטלי עבור אותה בחורה והוא לא יתעצב כל פעם שהוא יעבור ליד אותו מקום, במקרה שאותה בחורה תעזוב אותו. כך הוא היה עושה עם כל בחורה, יוצא איתה לאותם מקומות כמו עם הבחורה הקודמת כדי שלא ישארו לו זכרונות שיעציבו אותו מזאת שהייתה לפניה.
בהתחלה צחקתי עליו עד שהתחלתי לעשות את זה בעצמי. גם עם האקס הקודם וגם עם האחרון, שמתי לב שחזרתי לאותם מקומות שהיינו יוצאים כדי שאותו מקום לא יזכיר לי את האקס. 


אז אחרי שנה עם האקס האחרון ואחרי שיצאנו להמון מקומות יחד... אחד המקומות שהכי הזכירו לי אותו הוא המקום החדש והיפיפה בת"א- מתחם שרונה. ביום הולדתו בשנה שעברה, בזמן שאתר שרונה עדיין היה בבניה, יצאנו למסעדה בקרבת מקום ואח"כ טיילנו לנו באזור והגענו לאתר הבנייה בשרונה. הכל היה עדיין מלא אבק ולבנים, שום מבנה משומר לא עמד על תילו, הכל מסביב היה לבנים וחצאי מבנים נטושים. ושם, באמצע אתר שרונה כיום.. היפה והמטופח, הוא הפשיל את שמלתי הקטנה והשחורה והזדיינו לנו בין המבנים הנטושים שהיום הם מארחים ילדים בשעות אחר הצהריים המוקדמות וזוגות מאוהבים. לבוני אתר שרונה- סליחה שחיללנו את המקום הבאמת יפיפה שלכם.


והיום, זכיתי לקחת ממנו, מהאקס שלי, את הזיכרון המיוחד הזה של להזדיין איתו באתר בנייה. לאט לאט.. כל זיכרון טוב שיש לי ממנו, אני פשוט משמידה לחתיכות כדי שלא יישאר לי כל זכר מחלאת האדם הזה שאני כה שונאת.
אז אומנם היום לא הזדיינו בשרונה... עכשיו יש שם בעיקר בליינים תל אביבים מגעילים וילדים שמשחקים בגן שעשועים ובין המזרקות.. אלא באתר בנייה אחר. גם הזיכרון היפיפה והכה רומנטי הזה שהיה לנו, הושמד עד אפר ולא נשאר ממנו כל זכר לאקס שלי, אלא רק לבחור מהדייט שהיה לי היום ועזר לי להשמיד את פיסת הראיה הזאת ללא יודעין, ואני נתתי לו זיכרון שהוא לעולם לא ישכח. לי הוא רק עזר להשכיח אחד אחר.


 אז אומנם סביר להניח שאני לעולם לא אראה אותו שוב.. אבל הוא היה יפה מידי. באמת... אם להיות אובייקטיבית, ואני חושבת שעד היום אני עדיין נמשכת לכל הבחורים או האקסים שהיו לי.. מבחינת המראה, הבחור של היום לוקח אותם בכיס הקטן. רדודה שכמותי.
אבל לא אכפת לי. אני אשמיד מהאקס שלי כל זכר, זה עד כמה אני שונאת אותו.

בינתיים... ניסיונות ההשמדה האלה, טובים בשביל גברים אחרים.  


לילה טוב.


 

נכתב על ידי היפשושית , 19/5/2014 01:12  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפשושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפשושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)