לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועממת כרונית...


עשרים ושמונה ימים...שש שעות...ארבעים ושתים דקות...שנים עשר שניות...אז העולם הסתיים.

Avatarכינוי:  היפשושית

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

המשכיות.


אין לי ממש מה לכתוב ואני כותבת בכדי לשמור על המשכיות הבלוג.


אני חיה את חיי הקטנים בדירתי הצנועה ברמת גן, עם שותפתי כשהכל כרגע מתנהל איתה על מיי מנוחות, כך שאין לי גם ממש על מה להתלונן עליה.


בעבודה הכל סבבה, אני מתחילה קצת יותר להבין את הלך הרוח של המקום ומאוד נחמד לי שם.
אני יוצאת מלא מאז שעזבתי מהבית וחיי החברה שלי בנסיקה, מה שמקשה במיוחד על חשבון הבנק שלי, אבל אני מעדיפה ליהנות כרגע מאשר סתם לשבת בבית ולא לעשות כלום.


הדבר היחיד העגום כרגע זה חיי האהבה שלי שהם במצב בכי רע, אבל כנראה שאי אפשר להנות מכל העולמות.


אז יש לי כמה יזיזים/ידידים/חברים שאני נפגשת איתם כשבא לי להזדיין/להתכרבל/לדבר, לעשות סשן (חזרתי לעשות סשנים לעיתים יותר קרובות ונזכרתי כמה אני אוהבת את זה) או סתם לשהות במחיצתם. הם באים כשאני רוצה והולכים כשאני רוצה וזה סידור נוח לי ולהם.. אני רק צריכה מישהו אחד שיחבר לי הכל ויהיה מכלול שלם של כל זה.


נו טוב, לא תמיד מקבלים את מה שרוצים. 


 


אז זהו. זה כרגע המצב.... אני אחזור לי להתכרבל בפוך.


היו שלום.

נכתב על ידי היפשושית , 8/12/2015 20:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפשושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפשושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)