לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועממת כרונית...


עשרים ושמונה ימים...שש שעות...ארבעים ושתים דקות...שנים עשר שניות...אז העולם הסתיים.

Avatarכינוי:  היפשושית

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

סיכומים סיכומים.


כולם עסוקים בסיכומי שנה ואמרתי לעצמי שאני לא אעשה את זה. זה עלוב, זה לא שווה את הזמן שלי ומה אני כבר יכולה לכתוב.
אבל דיבורים לחוד ומעשים לחוד וזין, אני אעשה סיכומי שנה כמו כולם!

אז למרות שרוב השנים האחרונות שלי היו דיי מעפנות, אני חושבת שזו הייתה הכי פחות מעפנה מכולן אם מסתכלים במאקרו בשנים האחרונות של חיי.


אומנם כבר שנה לא היה לי בן זוג וזו בערך התקופה הכי ארוכה שאני יכולה לזכור את עצמי ללא זוגיות כזו או אחרת (ופה חודש, שם חודש- לא נחשב), היה לי דיי מהנה השנה הזו מבחינה חברתית ומינית (ועם זאת- העדר זוגית!). אני לא אגולל שוב את חיי המיניים בשנה האחרונה, אתם יותר ממוזמנים לקרא אחורה בבלוג או להשלים פה פערים.

עזבתי את העבודה שלי אחרי שנה ושמונה חודשים וסבל מתמשך ואינסופי והתחלתי עבודה חדשה. בינתיים נחמד לי בעבודה, האנשים נחמדים אבל אני עדיין לא יודעת אם מצאתי שם את מקומי ואם בכלל, זה מה שאני באמת רוצה לעשות בחיים.

עברתי דירה! לעד שנת 2015 תיזכר כשנה בה עזבתי את בית הוריי והפכתי לאדם עצמאי יותר שלא צריך לתת דין וחשבון על מעשיו.
נכון, זה עלה לי בהרבה מאוד עצבים והשותפה שלי זה הבנאדם השנוא עליי ביותר בעולם אבל אם אני מצליחה לחיות איתה (למרות שזה בא על חשבון השפיות שלי), אני אוכל לחיות ולגור עם כל אחד!

חזרתי לטיפול. כן, כן... למרות שאין לי ממש כסף, אני משלמת שכר דירה וחיה ממשכורת מינימום עלובה, עשיתי סוף סוף את הצעד הזה וחזרתי לטיפול. אומנם קאוצ'ינג אינטנסיבי של 12 מפגשים, אבל אני עדיין משלמת מחיר מופקע כדי שמישהו יגיד לי שאני צריכה לעבוד על חוסר הביטחון העצמי שלי. אני רק מקווה שזה יעזור.

זהו. אני חושבת שזה הספק דיי נאה לשנה אחת.



אהה, כן. וכדי שזה יכנס ל"נושא החם": אני אשת השנה של עצמי! :)


 


שנה טובה שתהייה לכם.



נ.ב
מאחר ולא יהיה לי היום פרטנר לנשיקת חצות וידיד שלי התמרמר לי היום על אותו הדבר בזמן העבודה, החלטנו לשנות את המצב!  אחרת יהיה לנו מזל רע לכל השנה ולזה אני לא מוכנה...
אז נפגשתי איתו היום אחרי העבודה, עשינו ספירה לאחור (שהתחילה ב-1) והתנשקנו בזמן שהוא חיכה איתי לאוטובוס. לא מאוד רומנטי אבל היה משעשע. אז מבחינת מזל רע להמשך השנה- נראה לי שאני מסודרת :)

נכתב על ידי היפשושית , 31/12/2015 18:15  
הקטע משוייך לנושא החם: אשת השנה שלי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפשושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפשושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)