לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועממת כרונית...


עשרים ושמונה ימים...שש שעות...ארבעים ושתים דקות...שנים עשר שניות...אז העולם הסתיים.

Avatarכינוי:  היפשושית

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

בת מצווש !!!


אז יש לי בת מצווש. לא, לא באמת... אבל הבלוג שלי מחר חוגג 12 שנים פוריות ומהנות. וכמו תמיד, הפוסט הראשון שלי!

האמת שבשנה האחרונה קצת הזנחתי, התעלמתי ולא התייחסתי אבל זה מסיבות טובות, פשוט אין לי זמן לכתוב ולמעשה הבת מצווש שלי מחר פשוט אני יודעת שמחר לא תהיה לי דקה אחת להקדיש למאורע המדהים הזה. 

אני בתקופה הכי פעילה חברתית, אם אפשר לקרא לזה כך, שהייתה לי איי פעם.

חשבתי שבגיל 30 אני אלך לישון מוקדם כל ערב, אשאר בדירתי הצנועה עם התה והלימון והספרים הישנים, אבל השבוע יצאתי כל יום בשבוע וכך בשבוע שלפניו ובשבוע שלפניו ובכלל בחודשים האחרונים בעיקר מאז שעזבתי את בית ההורים. אני לא זוכרת מתי הלכתי לישון לאחרונה לפני אחת בלילה ולא שזה כזה מאוחר, אני פשוט קמה לעבודתי כל בוקר בשש וחצי. 

לא שחלילה אני מתלוננת.. אבל בוא נגיד ככה, אם אני עייפה ונעצמות לי העיניים גם כשאני על רטליו כל יום, זה סימן רע. 

 

האמת שאין ממש חדש בחיי מאז הפוסט האחרון.

אותם ריבים עם השותפה המלוכלכת,

אותם דייטים מעייפים עם גברים אקראיים.

אותן שיחות ארוכות בטיפול/קאוצ'ינג שאני עדיין תוהה אם הוא עובד..

 

 

והרבה עייפות מצטברת....

 

 

ותאמינו או לא, גם כעת עליי לסיים כדי ללכת להתלבש..

 

היו שלום. 

נכתב על ידי היפשושית , 21/1/2016 18:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



73,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפשושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפשושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)