לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Boom.Snap.Clap.


it's NOT over. yet.

Avatarכינוי:  LastSongEver

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


אם יש משהו שאני שונאת זה את הימים האלו שבא לי להקיא כל פעם שאני עוברת ליד מראה.

 

 

 

אני חושבת שזה היה החודש הכי ארוך בחיים שלי אני מרגישה כאילו עברה שנה אבל אני שמחה שהכל עבר.. שהכל באמת עבר.

 

 

וכן.. אני שוב רווקה ממורמרת שאף אחד לא שם עליה אבל יהיה טוב.. אני רק צריכה להזכיר לעצמי שההרגשה הטובה שלי לא אמורה לבוא מאיזה זכר שיתן לי אותה. למרות שזה די ככה..

 

 

 

אז די אורגנתי עם 3 עבודות - מאיר שמח

- מלך שלמה

- ריקו קרנה

אבל לא נראה לי שיצא מזה משהו בסופו של דבר..

 

ביום חמישי אה"י *O.O* אני אתחדש בטראגוס סקס שכזה ואז אני אהיה ממש מאושרת ושמחה כי אני מלא זמן רוצה לעשות טראגוס וזה..

 

 

אתה יודע.. אתה ממש דפוק שהחלטת לספר שטויות לכל העולם חבל חבל.

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי LastSongEver , 6/4/2008 21:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLastSongEver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LastSongEver ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)