לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


You said that you would die for me-You must live for me too...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אין לי פאקינג כותרת#%$# אבל יש תמונות


פאק.. כמה זמן לא כתבתי פה.... שכחתי שהדבר הזה קיים בכלל...

החודש הבא פשוט הולך להיות החודש הכי קשה שיש... זהו..אני לא מאמינה שאני מסיימת י"ב..

מצד אחד אני ממש רותצה שזה ייגמר כבר... מצד שני כך ניגמרת גם תקופת ההתבגרות... שעם כל הקשיים והדיכאונות... אני מודה-נהניתי, ממש, אני לא רוצה שזה ייגמר... אני לא רוצה צבא.. אני רוצה להמשיך ללכת לבצפר.. רק בלי כל הבגרויות והמבחנים... אלא סתם שהאווירה תישאר אותה אווירה...שאתה יכול לעשות מה שבראש שלך... בלי יותר מידי דאגות..

אתמול שוג גררה אותי למסיבה... היה ממש כיף... מזמן לא נהניתי ככה.. טוב חוץ מבמסיבת גיוס- זה היה ממש סוף הדרך.. אני פאקינג לא רוצה שזה ייגמר@#$#@$%# כל כך כיף לי איך שעכשיו...למדתי לאהוב את עצמי.. ואני אוהבת את החברות שלי.. ואני שמחה שעברתי ללידה והשתניתי.. אני לא חושבת שהייתי משתנה ככה אם הייתי נישארת בפסגת זאב..אני רוצה להעביר את הזמן לאחור.. ולהתחיל מהתחלה את תקופת התיכון.. ולתקן טעויות של העבר.. אבל אני לא יכולה, צריך להמשיך הלאה..אני רוצה להתאהב כבר.אני רוצה להשתחרר ולא לחשוב יותר מידי על העתיד ולחיות את ההווה, זה מה שחשוב עכשיו..כך שאת החודשיים הקרובים האלה אני רוצה לנצל כמה שיותר כדי להספיק את כל מה שלא עשיתי ורציתי לעשות בתקופת התיכון, די נגמרו ההיסוסים.

 

-

עידכון-תמונות מאבו גוש :]





 

 

נכתב על ידי , 18/4/2008 21:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ריט ב-19/4/2008 17:44
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 223743664 




7,980
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~#*RiTusik*#~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~#*RiTusik*#~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)