לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אידיוקרטיה



כינוי:  Ayn Rand

בן: 50

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

ידידות אפלטונית


 

רבותיי הקוראות. עמכן הסליחה - הקטע הבא אינו מיועד לכן.

אנא, על מנת לחסוך מעצמכן עוגמת נפש, ועל מנת למנוע שליפת ציפורניים מיותרת, אל תמשכנה לקרוא.

 

ביי.

 

שלום. ולא להתראות.

 

עדיין רוצות להמשיך? טוב. מגיע לכן. תאכלו את מה שבישלתן. נעבור למנה עיקרית.

 

ובכן.

 

ידידיי הצעירים והלא כ"כ צעירים. אל תשלו את עצמכם. מילים אלו נכתבו בדם. הרבה הרבה ואפילו המון דם.

 

מתוך מילון המושגים של מי שראוי שיכנה את עצמו גבר, ידידות אפלטונית היא:

 

"פשרה שגבר מוכן לסבול ביחסיו עם בת המין השני עד שימצא דרך או שעת כושר להכניסה למיטה".

 

גברברי כל העולם התאחדו, זה לטובתכם.

חתיכים ומכוערים, חכמים וטפשים, אל תהיו ידידים של בחורות! לעולם!

אמרו בקול:

 

או שתתכופפי, או שתתחפפי.

חכי לי בפישוק, אחרת - אני עסוק.

תמתיני לי בריש, או שאני פורש.

אם את א-מינית, מעכשיו תזמיני מונית.

כנסי למצב פרקדן, או שיש לי ניקוב אחרון בכרטיסיה של דן.

תעלי על ביריות, או תגורשי ביריות.

אם את לא נשכבת, שתדרוס אותך רכבת.

חלפה חצי שעה ועוד יש עליך בגד? יש לא רחוק מפה תחנה של אגד.

מסג' בכתף, אבל לא ביתר? את מפספסת ת'מקום בערך במטר.

בידידות אפלטונית את מאמינה? בפרצופך יש לחתוך את הגבינה.

לסקס את מסרבת? אמן תקבלי צרבת.

שומרת נגיעה? מפה היציאה.

 

אמן.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Ayn Rand , 2/9/2009 21:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





886

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAyn Rand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ayn Rand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)