לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  marianna

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

דרופ דה מייק


Barack Obama Mic  GIF

אוף

אני לא טובה בפרידות

איכשהו תמיד חשבתי וקיוויתי שהבלוג יהיה פה לנצח ואוכל לחזור ולקרוא שטויות שכתבתי בתור טינאייג'רית או על חוויותי כחיילת או סטודנטית

או פועלת אריזה אחרי שכבר הספקתי לשכוח איך זה. אך לצערי זה לא ככה

וכעת אין לי אפילו אופציה של גיבוי משום מה

*עריכה: אוקיי מסתבר שיש עוד כלים לגיבוי. תודה לעוזרים! 3>

 

אני לא מאמינה שפתחתי את הבלוג הזה אי שם בגיל 16 ובינתיים סיימתי תיכון צבא ותואר וכל כך הרבה דברים שקרו בין לבין

+סגרתי מעגל ועבדתי אצל יואב מהבלוג

 

לא כתבתי פה המון זמן אבל הרגשתי צורך לכתוב פוסט אחרון

תודה לכל מי שעקב, קרא והגיב גם אם אתם לא רואים את זה 

אל תתביישו לכתוב לי בפייסבוק/ מייל ([email protected])

או לגשת אליי אם תראו אותי איפשהו, תמיד כיף

 

איך שכחתי, שיר לסוף

 

חיבוק של הסוררת

 

נכתב על ידי marianna , 25/12/2017 22:45  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מריאנה ב-2/1/2018 20:09
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarianna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marianna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)