לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Psycho Sexy that is me


Sometimes I find I need to scream

כינוי:  Psycho Sexy

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אם יצא לך לקרוא את זה (שיר)


רבע לשלוש לפנות בוקר.. מה לעזאזל אני עושה ערה. זה היה חופש חנוכה הכי גרוע בעולם - מעולם לא הרגשתי יותר לא רצויה. אני צריכה לקום מחר, כלומר היום, בשש. זה עוד פאקינג שלוש שעות.

 

עדיין אין לי מושג מה אני עושה ערה

.

 

בידיוק קראתי היסטוריית הודעות במסנג'ר עם מישהי שהייתה החברה הכי טובה שלי לפני שנה או שנתיים.. הזמנים עברו כל כך מהר. אני לא חושבת שאני משתמשת יותר בהגדרה 'חברה הכי טובה' מאז, לא מצאתי מישהי שעונה על כל הדרישות.

 אני כל כך מתגעגעת אלייה. ואם את עדיין קוראת כאן - אני כל כך מתגעגעת אלייך. אני אפילו לא זוכרת איך דברים נגמרו איתנו בסוף, אבל אני חושבת שאת קצת כועסת עליי. השתנתי. אני משוכנעת שגם את. הייתה לך יום הולדת לא מזמן, מזל טוב.

 אני אוהבת אותך. תמיד.

 

 

 

 

נכתב על ידי Psycho Sexy , 30/12/2008 02:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאגר


אני עוזבת היום כי נגמרו לי הכוחות לחיות וכואב לי. נגמרו לי הכוחות אז אני יוצאת לשוט בים לא סוער בכלל, ולא קורה כלום בחיי -
הסירה הרעועה לא מתנודדת מצד לצד ובאיזשהו שלב אפשר להבין שהמים נגמרים וזה רק אני יושבת בתוך סירה באמצע מדבר שהתייבש לו,
עוד מאגר לשעבר כמוני שמקווה שיום אחד יפרצו ממנו נביעות מתוקות וימלאו שוב את חללו ואת הריק שמצטבר בתוכו;
אני כלום בעולם הזה ואין לי בכלל נפש של אמן ונמאס לי לייצר עוד אכזבות על נייר, נגמרו לי הכוחות ואני אינני מפעל
נכתב על ידי Psycho Sexy , 17/12/2008 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,369
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPsycho Sexy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Psycho Sexy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)