לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מדצים 2006 =)


2 קסטה בחמש


אז אני כותב כבר שבוע אחרי...
מה אני יגיד...
דבר ראשון: סמינר יעל תעשו לי סמינר שלם!!!!!!!!
ומשם נמשיך:
וואוו, בנזונה, ענק , מדהים, מרגש, מדכא, מצחיק, משמח, מעציב, מעייף, סוחף, מלמד ועוד מלא דברים!
אי אפשר לתאר את החוויה הזאת

היו אומרים לכם אתם הולכים ליער ל10 ימים רחוק מהבית אתם ישנים בשקי שינה אוכלים כל היום שימורים לומדים רוב הזמן מתחת לפלריג (יוטה כזאת) אין מקלחות נורמאליות שירותים ענקיים שכולים מחרבנים ומדברים עם כולם.
עכשיו אומרים לכם שהולכים להיות שם יותר מ1000 ילדים ואתם הולכים להיות בקבוצה עם עוד 17 ילדים ומדריך\מדריכה שמתוכם אולי תכירו רק בן אדם אחד מהעבר...
מעכשיו 10 ימים הם הולכים להיות המשפחה שלכם.
אתם אוכלים איתם
ישנים איתם
לומדים איתם
הכל איתם!

חוץ מההפסקות אתם כל היום עם הקבוצה שלכם....

נשמע סבל?!

לא!
זאת החוויה הכי כיפית שיכולה להיות בחיים!
בני המושבים, קורס מדצים 2006
קבוצה 44 =) (חהחהחה אתם לא יודעים מי אני)

סמינר יעל הכי טוב במדצים! צבר פנתר שרים כמו הדצים

אין לי שם של חומוס!
אנ'לא פנתר ורוד!
אבל כולם יודעים שסמינר יעל כבוד!!!!!!
יש!

יעל הסמינר שלי, יעל כל אחד פה כלי, יעל הם מעל כולם, יעל שולטים בעזריקאם!

סמינר יעל i love you סמינר! בעזריקאם! עזריקאם!

מה לך ילדה?
מה לך קטנה?
על מה את חולמת?
על סמינר יעל!!!!!!!

ולכל אנשי המדצים שקוראים פה...
סמינר יעל שולטים גם בישראבלוג ;)
נכתב על ידי shlomi.g , 13/7/2006 22:41  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איילת ב-1/6/2007 23:48



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)