לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

הידעתם?!


הידעתם ש....
*הידעת שבקהילות פורומים אני מוכר כהחתול המסטול
*הידעת שאני בכלל אלרגי ברמה מטורפת לחתולים
*הידעת שעשיתי קפיצת ראש מטנדר וקיבלתי זעזוע מוח ברמה קשה
*הידעת שבממוצע כל שנה אני מתאשפז לפחות פעם אחת בבית חולים
*הידעת שאין לי שקדים והדבר הראשון שהביאו לי מתנה אחרי הניתוח זה שקדים (זונעעעע)
*אני מוצנן חרוני (עצוב)
*הידעת שאני לא מסוגל להיות במקום בלי צל ולא להתחיל לדמוע ולעשות אפצ'י
*הידעת שאני נראה כמו פודל בכל משקפי השמש הקיימים בעולם, או שעדין לא נמצא הזוג המתאים.
*הידעת שאני אחד בני האדם הכי החטלים שיש. או שלא? טוב נו אני כן... בעצם לא=\ טוב נו אני כן
*למתקשים מהסעיף הקודם תצאו לי מהבלוג עכשיו! מה לא הבנתם שאני לא בן אדם החלטי! רררר
*הידעת שיש לי מלא חיות בבית (כי אני מושבניק ואני מאגניב) ואם זה לא מספיק גם יש לי אחים...
*הידעת שאני והאחים שלי יצאנו כלונו יוצור: פריק (למרות שאני רוקר) ערס ופאקצה בהכשחה
*הידעת שאני הכי קטן =(
*הידעת שזה הבלוג הנורמאלי הראשון שיש לי.
*הידעת ששני עיצבה לי את הבלוג =) שגם היא מאגניבה ולא רק בגלל שהיא מושבניקית
*הידעת שבני המושבים זה מאגניב =)
פאקצות זה לא
*הידעת שמוזיקה טובה זה מאגניב =)
ערסים זה לא
*הידעת שחיות זה טוב
אחים בערך
*הידעת שפרחות וערסיות זה מצחיק
סנוביות מעצבנות
*דרך אגב שטוחות זה גם מצחיק.... =)
*והידעת שנגמרו לי הידעת?!

*משהו שכתוב בכוכבית שצריכה להיות כתובה למטה בקטן
נכתב על ידי shlomi.g , 24/7/2006 23:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שניק ב-27/7/2006 20:33



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)