לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

השאלון של שבוע שעבר =)


למה של שבוע שעבר?
כי של השבוע מעפן =)


מה דעתך על מכת הסלולרי? האם את דבוקה לפלאפון?
אני תמיד עם הטלפון (זקוק לסמיילי מסמיק..)

האם אי פעם "שכחת" בכוונה את הפלאפון בבית?
חח כן... לא היה לי כוח להורים שיתקשרו אלי...

מה היה חשבון הסלולרי הכי גבוה שקיבלת?
370 ומשהו ההורים רוצים לקחת לי המכשיר חחח

האם אתה משלם מכיסך את חשבון הפלאפון, או ההורים / עבודה / אשה?
בגיל כמעט 15 אין לי מספיק כסף לשלם על עצמי....

כמה טלפונים סלולריים החלפת בחייך?
4 שידרוגים.. חולה על גאדג'טים =)

קח את הסלולרי, כנס להודעות נכנסות, מהי ההודעה האחרונה וממי קיבלת אותה?
מחוי =)
על הופעת רוק בת"א

ועכשיו אותו הדבר בשיחות נכנסות, שיחה אחרונה וממי?
אמא =(
הנצלנית רצתה שאני יעזור לה לפרוק את הקניות לגן ולבית

מהו השימוש העיקרי שלך בסלולרי? (שיחות, משחקים, הודעות, שעון מעורר?)
שיחות ומוזיקה =)
נכתב על ידי shlomi.g , 26/7/2006 22:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)