לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

שונא את הכלב הזה! את כל הרגל הוא פצע לי...


אווץ'!
היום הכלב שאצל סבתא שלי (הוא לא שלה הוא רק נמצא שם) כמו תמיד שנא אותי רק שהפעם הוא החליט לעשות משהו בעניין...
אחותי ליטפה אותו והכל סבבה.. אני מתקרב לאחותי והוא מתחיל לעשות ררר כזה...
אני כבן אדם עם פוביות מטורפות מכלבים התרחקתי ממנו לכיוון הבית של סבתא והוא קפץ עלי!
עשה לי חתך ענקי בשוק שמאל ובשניה גם פצע אותה קצת מתחת לברך..
בעטתי במניאק והוא לא עזב אותי!
אחר כך אחרי שהוא עזב אותי נכנסתי פנימה מת מכאבים הגינס' לא היה קרוע אז חשבתי שאין פצעים נכנסתי לשירותים לראות מה יש וראיתי את הגועל נפש הזה...
דוד שלי רץ לבית של סבתא (משום מה זה מתחיל להשמע כמו כיפה אדומה?!) והחליט לנקות את הפצע מזיהום (כי אנחנו לא יודעים אם הוא מחוסן והכל) החליט לנקות את זה מהר עם סבון! האמתי שזה לא כאב משום מה... ואחרי זה פולדין שזה כן שרף =\
קיצר עכשיו אני הולך למרל"ם עם דודה שלי ואחותי..(יאפי יאי!)
ומחר למשרד הבריאות בפ"ת לראות אם צריך לתת לי זריקות... (עוד יאפי יאי!)
חוץ מזה היה נורא נחמד לדעת שדואגים לי במשפחה הזאת ניפצו לי כמה מיתוסים רעים היום... =)
טוב... הולכתי לקחת את הכרטיס של קופת חולים ולסוע לשם.. בעעע
ביי =\
נכתב על ידי shlomi.g , 19/8/2006 16:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ƒµ¢k ¥oµ ב-20/8/2006 00:14



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)