לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלטי זה כן! או שלא? =\


אל תתפס על עץ בננות אם אין בכלל עץ!

Avatarכינוי:  shlomi.g

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

יום כיפור


מחר אני צם..
סתם בוחן את עצמי אם אני יכול שוב לעשות את זה...
זה אפילו דיי מספק (ולא מהבחינה שאתם חושבים חרמנים שכמותכם) לשתות את הכוס מים הזאת שאחרי הצום ואז לאכול לחם עם ריבה שאמא הכינה =)
בנתיים עוד לא נכנס יום כיפור אבל כבר משעמם טיכו בטלוזיה...
נקווה שכיפור הזה לא יהיה מסתננים ליד האזור של המושב ואז שוב יהיה באלגן ואז יגידו להכנס לבתים כמו בכיפור לפני כמה שנים...
בכל מקרה אני מחכה למחר בערב לצאת מהבית לכיוןן סבתא שגרה בקצה הרחוב ופשוט יהיה את האווירה של כיפור במושב שממש אי אפשר לתאר אותה.
להסתכל לכיוןן כפ"ס ולא לראות עשן מכונית ובאלגן האווירה שיש במושב רק בכיפור.
ניסתי עכשיו לתאר אותה ולא הצלחתי כל פעם כתבתי משפט ומחקתי צריכים לחיות פה בשביל להבין.
אני בטוח שבעיר זה לא ככה.

יש לי עוד מה לכתוב אבל פשוט הכל בבאלגן אצלי בראש.. <לסדר אני בחיים לא יצפה>

שלומי - ששכח מה הוא רצה לכתוב אחרי המקף.
נכתב על ידי shlomi.g , 1/10/2006 00:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דידד:] ב-3/10/2006 21:55



4,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomi.g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomi.g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)